Jako základ slouží nově vyvinutý 3,4 litrový plochý motor s čtyř-ventilovou technikou o síle 295 koní. Stovku zvládne za 5,4 sekundy a maximální rychlost vrcholí u hranice 275km/h. Významné změny se dotkly exteriéru, zadní část působí jako střecha, která však slouží jako praktické dveře se stylovým oknem, stejně jako zadní lampy. Přesto si nový model zachovává některé rysy z 911. Přední část se světlomety a blatníky mají rovněž svůj styl a nezapřou pudy automobilky. Na zadním víku nechybí křídlo vysouvající se automaticky dle rychlosti. Ocelová karoserie slibuje zlepšení tuhosti vozidla, zavěšení McPherson je použito z modelu Boxster stejně jako Aktivní podvozek s nastavitelnými tlumiči ve dvou variantách, normální a sport, který automaticky poskytne lepší odezvu na plyn v závislosti na poloze škrtící klapky. Převodovka bude manuální s šesti stupni nebo poloautomatický tiptronic s řazením na volantu. Jízdní dynamika by měla slibovat podobné parametry jako má 911 Carrera s časem 8 minut a 15 sekund na okruhu Nurburgring, především díky nižšímu těžišti, kompaktnějším rozměrům a malé hmotnosti. Cayman také slibuje odstranění větrných vibrací ve vysokých rychlostech, s kterým má problém model Boxster. Německá automobilka s dlouholetou tradicí a řadou velmi úspěšných modelu rozšiřuje svůj vozový park a slibuje si od něj velký úspěch, počítá s prodejem 100.000 kusů do konce roku 2008. Cena v přepočtu odpovídá 2,2 mil. korun. zdroj: Porsche
Porsche opět útočí - Cayman S
Nové Porsche je daleko víc než jen automobil s pevnou střechou. Cayman vyplňuje mezeru mezi Boxsterem a klasickou 911. Nyní Porsche nabízí 4 modely!
Další zprávy
-
Selena Gomez otevřeně: Chystá se adoptovat dítě?
-
Selena Gomez otevřeně: Chystá se adoptovat dítě?
-
Madonna je opět sama! Rozešla se s dalším partnerem!
-
Odhaleny detaily ze života Beyoncé: Byla terčem šikany!
-
Vybíráte letní dovolenou? Poradíme, jak na to!
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!