Se ztrátou 40 vteřin skončili na druhém místě Frank Biela a Marco Werner s dalším Audi R8 stáje Joest Racing, kteří se ještě více přiblížili jezdeckému titulu za letošní sezonu ve třídě LMP 900.
„Takto jsme postavili naši strategii a vyšlo to dokonale. V závěru jsme sice museli mírně zvolnit, ale benzín vystačil a žárovka se rozsvítila až v posledním kole, ještě dost benzínu zbylo,“ smál se Johnny Herbert, jenž strávil za volantem prakticky 2 hodiny, zatímco Lehto pouze 45 minut.
Třetí místo ve třídě LMP 900 získala posádka Beretta / Saelens s vozem Panoz LMP01 stáje JML Panoz. Dvojice Dyson / Wallace s Lolou stáje Dyson Lola Racing zvítězila ve slabší třídě LMP 675, když se ujala vedení těsně před koncem závodu. Po celý závod posádka bojovala s druhým vozem týmu pilotovaným Weaverem a Leitzingerem, ale ta nakonec strávila dvě kola v boxech při opravě hnacího ústrojí.
Neděle byla velkým dnem pro Ferrari nejen ve Formuli 1, ale i ve třídě GTS seriálu ALMS. Vozy F550 M obsadily první tři místa třídy. Dvojice Brabham / Turner zvítězila o pouhých 1,778 vteřiny před dvojící Enge / Kox ze stejného týmu Prodrive Ferrari. Třetí vůz posádky Schiattarella / Naspetti patřil stáji Olive Garden.
Až pod stupni vítězů skončil osamocený tovární Chevrolet Corvette dvojice Ron Fellows a Johnny O'Connell, kteří si však již dnes zajistili titul v Poháru jezdců.
Třídu GT vyhrála dvojice Maassen / Luhr a Sascha Maassen slavil nejen své 20. vítězství v ALMS, ale také své 34. narozeniny.
Výsledky závodu v Miami:
1. Lehto / Herbert; Audi R-8 (P900), 2:42:06.617
2. Werner / Biela; Audi R8 (P900), + 40,642 s
3. Saelens / Beretta; Panoz LMP01/EPP (P900), + 2 kola
4. Turner / Brabham; Ferrari 550M (GTS), + 3 kola
5. Kox / Enge; Ferrari 550M (GTS), + 3 kola
6. Wallace / Dyson; Lola EX257/AER MG (P675), + 5 kol
7. Luhr / Maassen; Porsche 911 GT3 RS (GT), +6 kol
8. Leitzinger / Weaver; Lola EX257/AER MG (P675), + 7 kol
9. Kelleners / Lazzaro; Ferrari 360M (GT), + 7 kol
10. Liddell / Caffi; Porsche 911 GT3 RS (GT), + 8 kol