Modrý ovál musí v Japonsku získat co nejvíc možných bodů, aby mohl ještě pomýšlet na titul mezi konstruktéry, což znamená zisk doublu. „Mikko i já se pokusíme v Japonsku získat co nejvíce možných bodů a zkusíme udržet jezdce Citroënu za námi. Jsem rád zpět na šotolině, ale minulou rally na Kosice jsem si užil a posílila moje sebevědomí. Byl jsem potěšen i testem před tímto podnikem, ve kterém jsem zlepšil nastavení zavěšení na suché šotolině,“ říká Latvala.
Pro něj i jeho týmového kolegu bude zásadní, jak moc dobrý zápis si v úterý a ve středu před soutěží v Japonsku udělají, protože tratě se přestěhovali z Obihira do Sappora.
„Myslím, že cesty rychlostních zkoušek budou podobně velmi rychlé, jako když rally byla situována v oblasti Obihira. Možná budou mírně hrubější a užší. Seznamovací jízdy budou velice důležité, protože si každý musí napsat nový rozpis. Musíme se velmi soustředit, protože chyba v rozpisu v tomto případě znamená konec. Když máte špatně napsaný rozpis, je velice těžké jet na maximum,“ dodává Jari-Matti.
Latvala: Rozpis bude alfou a omegou!
Jari-Matti Latvala se vrací v Japonsku do BP Ford Abu Dhabi World Rally Teamu, jeho tým ztrácí 23 bodů na Citroën. Japonsko tak bude poslední šancí, se ještě pokusit vyvinout na Francouze nátlak.
Další zprávy
-
Česko bude mít nového ministra. Pavel ho jmenuje ve čtvrtek
-
Ještě starší Jiřina Bohdalová? Překvapivá slova o novém filmu!
-
Počasí na 14 dní: Jak bude ve zbytku května?
-
Neuvěřitelné se stalo skutečností! Jaromír Soukup prodal TV Barrandov
-
Policie řeší podvodníky u hokejových arén: Lidé se na svá místa nedostali!
-
Samohýl Škoda Team obhájil na Kopné prvenství
-
Rally Šumava v galerii
-
Hustopeče nadále v tradičním formátu
-
Spokojenost i rozpaky u Samohýl Škoda Teamu po Valašce