Paralelně s pracemi na nové R17, která v DTM nastoupí v roce 2012, pracují technici Audi také na Audi R18, která bude reprezentovat německou značku v Le Mans. I pro příští sezonu platí zmražení vývoje vozů DTM, a tak je největší výzva pro techniky a inženýry v oblasti přizpůsobení stávajícího modelu na nové pneumatiky Hankook, které budou v DTM už od příští sezony.
"Pneumatiky byly v letošní sezoně rozhodujícím faktorem. V tom nás konkurence letos předčila. Už by se to nemělo opakovat," říká Martin Mühlmeir, vedoucí technik Audi. V sezoně 2011 by měla značka se čtyřmi kruhy ve znaku nasadit devět vozů A4 DTM. Rozděleny budou do týmů Audi Sport Teams Abt Sportsline, Phoenix a Rosberg.
O jezdeckém složení bude rozhodnuto teprve na začátku roku 2011. V souvislosti s novými tvářemi u Audi se hovoří například o René Rastovi, Edoardu Mortarovi (mistr Eurosérie F3), Filipovi Albuquerquerovi (vítěz Závodu šampionů) nebo také o ex-pilotovi F1 a FIA GT1 Romainu Grosjeanovi.
Nová sezona bude velmi náročná, na jezdce a týmy čeká 12 závodu. V létě se navíc začne s testy nástupce současné A4 DTM, modelem R17.
První testy nového Audi R17 v létě
Přípravy Audi A4 DTM s interním označením R17 probíhají podle plánu. Největší výzvou ingolstadtských techniků je přizpůsobit vůz na nové pneumatiky Hankook, které se budou v DTM používat.
Další zprávy
-
Slováci trestají schvalování atentátu na Fica! Tři lidé byli obviněni
-
Kateřina Brožová prozradila jméno nové lásky!
-
Češi půjdou pro medaili s největší hvězdou! Pastrňák bere do Prahy i Zachu
-
Juraj C. nebyl osamělým vlkem? Policie má i jinou vyšetřovací verzi atentátu na Fica
-
GP Emilia Romagna F1: V Imole vyhrál po napínavém závěru Verstappen před stále rychlejším Norrisem