DISKUZE K ČLÁNKU Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty

Během zimní přestávky se řeší otázka přestupů jezdců mezi špičkovými týmy a jednání Lewise Hamiltona s Ferrari. Podle jeho bývalého šéfa Stefana Domenicaliho však britský šampion do Maranella nepřijde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 58, poslední 24.01.2020 17:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 20.01.2020 23:06
Máš tohle vážně zapotřebí? »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 20.01.2020 09:10
Můžu jen doufat že technika Leclercovi nebo… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 20.01.2020 11:40
V módu Honda a RB, už chápeš? »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    217.31.62.XXX
    Už existuje analýza kolik budou platit jednotlivé automobilky v Evropě za překročení limitů CO2 v roce 2021. Co se týče účastníků F1, tak nejvíc by to postihlo Renault, který zacáluje EU 1,06 miliardy euro. Daimler (Mercedes) potom 997 milionů euro a Honda 322 milionů euro. No nejsou to drobné a manažeři budou jistě přemýšlet kde jinde ušetřit…

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.243.XXX
      Podotknu, že u všech tří zmíněných se rapidně urychlej vývoje elektra + hybridů do svých produktů, nebude to tak horké a navíc co si budeme, tohle nepomůže nikomu

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.154.XXX
        Jak uvádí analýza, všichni tři výrobci dost zaspali, třeba Mercedesu poslední tři roky po sobě díky množství SUV emise rostou. Takže ano, teď musí šturmovat a hybridovat a elektrifikovat ostopéro. Premiantem je Toyota, díky včasné sázce na hybridy nebude platit skoro nic.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.152.XXX
    S tím že je nové ferrari naprd už přišel i AMuS. No nevadí, získat titul se špatným autem je výzva 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Zatím jen předčasné povídačky.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        46.135.70.XXX
        Lepší zajistit to teď než v Austrálii

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          217.31.62.XXX
          Ono každé zaváhání teď bude o to horší v tom že čas v aerodynamickém tunelu se musí podělit o auta pro novou éru, takže jedno souvisí s druhým a troufnu si říci že na chyby u letošních aut již není prostor. Poslední neomezené prachy který určitě chtějí nacpat do nové éry potřebují každou dostupnou minutu v aerodynamickém tunelu, pokud zpočátku letošní auto v porovnání s konkurencí zklame tak ho odepíšou (i když by to třeba nepřiznali).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Miroslav D.

    Miroslav D.

    217.31.62.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Alonso už není ambasadorem McLarenu.
    A taková láska to byla.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu