Od příští sezony nastává přechod k osmiválcovým motorům s objemem 2400 ccm. Předpisy však připouští nasadit desetiválce, které budou upraveny tak, aby nebylo jejich používání výhodnějším, než nasazení nových osmiválců.
Přesto budou okruhy, na kterých by bylo výhodnější nasadit motory V10 díky jejich většímu kroutícímu momentu. Automobilky se proto dohodly, že žádná tuto možnost nevyužije.
Zatím potvrdila nasazení desetiválce jediná soukromá stáj, kterou je italské Minardi s motory Cosworth. Ostatní soukromé týmy plánují startovat s motory V8.
Foto: BAR Honda
Koncerny určitě s motory V8
Na páteční schůzce v Turecku se na tom písemně dohodli představitelé automobilek produkujících motory F1.
Další zprávy
-
MS v hokeji 2024: PROGRAM do konce skupin! Čechům jde o lepší umístění
-
Vděčná Monika Bagárová: Tohle jí pomohlo překonat smutek po zrušení show!
-
Jiřina Bohdalová excelovala jako Svatá: Klobouk dolů, ale... slova o ZÁKAZU!
-
MS v ledním hokeji: David Pastrňák je na cestě do Prahy! Kdy se objeví na ledě?
-
Pavel Novotný po výrocích o Slováčkové? Ministr mu ukazuje dveře!
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit