DISKUZE K ČLÁNKU Binotto a jeho očekávání před zbytkem sezony. Zvítězí ještě Ferrari?

Mattia Binotto odhaduje průběh zbytku letošní sezony. Jak si věří v honbě za dalšími vítězstvími? Co očekává od následujícího závodu v Singapuru?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Binotto a jeho očekávání před zbytkem sezony. Zvítězí ještě Ferrari?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 18.09.2019 15:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 16.09.2019 19:12
Dostanou na pr.el v jednom závodě a hned brečí.… »
» shazec (Hlasovali 2 lidé) 16.09.2019 18:18
50kw? To je nesmysl. Je to o kompletním balíčku… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.149.XXX
    No, tak Ferrari původně neměly sedět jen SPa a Monza, ale také Bahrain, Čína a Baku. Tady mohlo Ferko své soupeře porazit a získat nějaké body navíc. Všechny tyto ,,plusové" závody však totálně zbabrali buď jejich piloti nebo tým samotný. Takže teď jsou kde jsou. Ještě, že je tu SPA a Monza. Podle mně jim bude sedět i Austin, Mexico a možná i závěrečný Abú Dhabí. Částečně i SUzuka a Interlagos, ale Monze to holt nebude. Nejhorší bude ten Sigapur. Jedině fakt, že by se jim povedl nějaký technický aerozázrak.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.230.XXX
    Letos ještě vpohodě několik závodů vyhrajou.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Docela se divím, že Ferrari ještě vehementně neprosazuje Stop stav z úsporných důvodů ve vývoji motorů, když mají tak velký náskok.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      188.75.128.XXX
      Třeba vidí, že ještě můžou něco vytěžit. Nebo blafujou, aby do toho o to víc šli jiní. Popřípadě se nechtějí dostat do stavu jako s V8, kdy se Renaultu povolovaly úpravy, oficiálně dorovnání. V kombinaci s foukaným difuzorem to pak byla past. Ale byl tu zákaz, částečné změny za body, omezení počtu a povolení změn. Jako ať už to nechají, aspoň trochu kontinuity, když už to nechtějí zjednodušit třeba na biturba s KERSem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      188.75.131.XXX
      Myslím si, že by to nemělo naději na úspěch, když všeobecně nepanuje konsenzus, že jsou na tom všichni +- stejně...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.157.XXX
    Nejlepší je jak teď zas Wolf a spol řvou že Ferrari podvádí s výkonem. Nemají žádný důkaz, ale už vědí že je to podvod. Je to holt jednodušší než připustit že někdo udělal (alespoň na motoru) svou práci lépe 03

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Někde jsem četl, že Ferrari dává dříve motor svým zákazníkům i proto, aby neporušovalo pravidlo, že každý musí mít "možnost" stejné techniky. Oni ji nabídnout musí, jenže zakaznický tým ji nechce, bó by si musel připlatit, protože 3 motory. Zákazníkům "staré" a sobě následně novější. Pročpak asi výhoda 50 kW je jen u Ferarri že ? A nikdo neřve a měl by že jo.....

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • shazec

      shazec

      89.203.142.XXX
      50kw? To je nesmysl. Je to o kompletním balíčku auta, který má Ferrari zmáknuto mnohem více v synergii s motorem a třeba i v tom palivu od Shellu. Nebo máte snad pocit, že když strčíte motor z Ferrari do Fiata, tak musí nutně jet stejně rychle? 12

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Pocity neřeším. Tohle jsou čísla Mercedesu ač možná v HP a ne v kW. Pocity přenechám tobě

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama