Francouzská ofenzíva: Peugeot chce ovládnout místní trh s elektromobily

-jka / AutoRoad.cz, 17. června 2019, 22:15 Google+

Peugeot ve Francii spustil ofenzívu elektrifikace své modelové řady a zahájil příjem objednávek elektrických a hybridních vozů. Od 7. června je tak ve Francii možné objednat nový Peugeot 208 / e-208, Peugeot 3008 Hybrid / GT Hybrid 4 a Peugeot 508 / 508 SW Hybrid. Značka Peugeot tak přistupuje k další etapě přechodu na nové zdroje energií, přičemž čerpá ze své 208 let trvající historie.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Elektrická ofenzíva Peugeot

Elektrická ofenzíva Peugeot | foto: Peugeot

Sdílejte článek

NOVÝ PEUGEOT 208: 

Současně s přechodem na nové zdroje energií dochází i ke změnám ve využívání automobilů. I proto je nový Peugeot 208 nabízen již od uvedení na trh se třemi pohony: 100% elektrickým, benzínovým nebo naftovým. Nejprve si zákazník svůj nový Peugeot 208 vybere a nakonfiguruje, řešení otázky motoru může nechat až na konec. Nový Peugeot e-208 nabízí přístup k nové mobilitě s volností pohybu ve městech, a to i v zónách s omezeným provozem.

Nový Peugeot e-208 je k dispozici s následujícími motory: 100% elektrický motor: výkon 100 kW (136 k) a točivý moment 260 Nm (k dispozici již od 0 km/hod), baterie s velkou kapacitou 50 kWh a dojezdem až 340 km podle homologačního protokolu WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures). Záruka na tuto baterii je 8 let nebo 160 000 km pro 70% dobíjecí kapacity.

Benzínové motory - tříválcové motory o objemu 1,2 l: PureTech 75 S&S s manuální pětistupňovou převodovkou MAN5, PureTech 100 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6 nebo automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8, PureTech 130 S&S s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8. Dieselový motor - čtyřválcový motor o objemu 1,5 l BlueHDi 100 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6.

img-responsive

Elektrická ofenzíva Peugeot | foto: Peugeot

PEUGEOT 3008 HYBRID A GT HYBRID4: 

SUV Peugeot 3008 Hybrid je hybridní verzí vozu s pohonem dvou kol. Kombinuje motor PureTech 180 k (132 kW) s elektrickým motorem 110 k (80 kW) a dosahuje výkonu 225 k (165 kW). Baterie s kapacitou 13,2 kWh zajišťuje 100% elektrický dojezd 40 km podle homologačního protokolu WLTP, emise CO2 činí 49 g/km2 WLTP.

Výkonnější Peugeot 3008 Hybrid4 přináší nový rozměr a nabízí výkon, jehož žádný sériový Peugeot dosud nedosáhl. Jedná se o prémiovou verzi poskytující pohon všech 4 kol a výkon odpovídající 300 k (220 kW). Tyto charakteristiky jsou výsledkem kombinace motoru PureTech s výkonem 200 k (147 kW) a dvou elektromotorů (jeden vpředu a druhý vzadu), z  nichž každý dosahuje výkonu 110 k (80 kW).

Kapacita baterie je 13,2 kWh, dojezd v 100% elektrickém režimu činí 52 km podle homologačního protokolu WLTP. Peugeot 3008 GT Hybrid4 tak nabízí výkon a pohon všech čtyř kol a současně emise na nejlepší úrovni na trhu: nižší než 37 g2 CO2/km WLTP.

PEUGEOT 508 A 508 SW HYBRID: 

Nový Peugeot 508 Hybrid a nový Peugeot 508 SW Hybrid spojují motor PureTech 180 k (132 kW) s elektromotorem 110 k (80 kW) pro kombinovaný maximální výkon 225 k (165 kW). Hybridní pohon používaný u nových modelů Peugeot 508 a 508 SW byl vylepšen, aby nabízel ještě větší zážitek z řízení. Díky lepší účinnosti s emisemi CO2 41 g/km2 u fastbacku a 43 g/km2 u SW podle homologačního protokolu WLTP se podařilo snížit náklady na používání vozu.

Baterie s kapacitou 11,8 kWh zajišťuje 100% elektrický dojezd 45 km u fastbacku a 44 km u SW podle homologačního protokolu WLTP. Hnací ústrojí bylo do vozu zabudováno tak, aby se nijak nezmenšila kabina ani zavazadlový prostor. Jejich objem je stejný jako u verzí se spalovacím motorem.

Vytisknout

Diskuze: Francouzská ofenzíva: Peugeot chce ovládnout místní trh s elektromobily

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Tatra 603

NEUVĚŘITELNÁ TATRA 603 - Atraktivní cesta přes kontinenty z Prahy do Kalifornie

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud