DISKUZE K ČLÁNKU "Auto reaguje na změny, vylepšení na rozdíl od loňska fungují," pochvaluje si McLaren

McLaren věří, že v průběhu sezóny 2019 dosáhne dalších pokroků. Jejich monopost MCL34 totiž reaguje na prováděné změny a nové díly způsobem, jaký u jeho předchůdce neznali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Auto reaguje na změny, vylepšení na rozdíl od loňska fungují," pochvaluje si McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 22.05.2019 19:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 22.05.2019 12:57
Proč? protože odvádí nejlepší práci? bože fakt… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 22.05.2019 10:10
Mimochodem, zatím to s přeháňkami pro Monacký… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 22.05.2019 11:24
Spíše by to mohl Mercedes jak to jen říci,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Je fajn že vylepšení fungují, ale zrovna to Španělsko bylo výkonnostně katastrofa. Ale snad ví co dělají a jdou správnou cestou.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jde jim o 4té místo a zjištění, zda umí ještě stavět auto a vylepšovat ho. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        4té místo je lepší než 5té z pohledu financí, ale z hlediska výkonnosti je důležité posunout se opravdu na čelo středu pole a začít stahovat čelo...ten odstup středu pole je od F či RB obrovský, o Mercedesu nemluvě.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Jenže to máš při těchto pravidlech už jen zbytek letoška a příští rok, to pro McLaren hnát se za špičkou nemá cenu. Jakmile vyjdou pravidla musí se vším co má vrhnout na nové schéma, tam se bude tvořit budoucnost McLarenu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Přesně tak, potřebují nastavit organizaci a vrhnout se na nová pravidla.

            Ještě je otázka, zda zůstanou u Renaultu. Osobně si myslím že ano, protože ač posměvačků je hodně a svým způsobem někdy( zpětně vzato) i opravněně, tak oni ten motor posunou, že bude opravdu dobrej. Sice spekuluji, ale myslím si to.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Ano s tím nelze než souhlasit.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Mimochodem, zatím to s přeháňkami pro Monacký formulový víkend nevypadá špatně, mohlo by to Monako trochu zpestřit 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    To je dobře, ale mám bobky z toho předního křídla. Po vzoru Ferrari a Alfy jde vidět že s tímto typem křídla je s pomalými zatáčkami problém. Rád se v Monaku nechám vyvézt z omylu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      No jo sakra, oni kopírují Ferrari.....a já je dal v tipu tak vysoko, sakra 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.50.XXX
      Pokud se podíváš na STR, mají od Barcelony naprosto stejný vzor předního křídla, ALE u McLarenu či STR to křídlo není tak agresivní jako u Ferrari nebo Alfy 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ztráta je velká, za to moc chválit nejde a to ani když odečtu Mercedes. Ale dobrá, jde o to nastavit proces výstavby monopostu na level TOP3. A to nebude jednoduché. Uvidíme jak se s tím popasují. Letošek a přiští rok bude o tom, aby skončili čtvrtí, na víc rozhodně nebude a ani do toho nebudou myslím "nesmyslně" investovat. Ztráta je velká, to nejde jednoduše dohnat. Taky je potřeba věřit, že Renault ještě vylepší motor, na stolici prý mají opět něco zajimavého. Jenže to konkurence nejspíše také.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama