DISKUZE K ČLÁNKU Vyhrát letos všechny závody? Nemožné, zní z tábora Mercedesu

Mercedes zatím válcuje své soupeře včetně nejočekávanějšího oponenta deprimujícím způsobem - pět vítězných double v pěti úvodních závodech, to je výsledek, který nahání vrásky nejen do tváří ostatních týmů, ale i organizátorů Grand Prix.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vyhrát letos všechny závody? Nemožné, zní z tábora Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 21.05.2019 17:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 5 lidé) 18.05.2019 14:36
No jo, ale kdy se Mercedes s nějakým jiným týmem… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 18.05.2019 13:40
Hoši hoši, nad čím tu brečíte? nad tím, že… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 18.05.2019 14:17
2000, 2001, 2002, 2003, 2004? 03 McLaren 87,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Je nepravděpodobné aby Mercedes vyhrál všechny závody ale není to nemožné. S jejich současnou formou a formou soupeřů je reálné aby vyhráli všechny závody.
    A upřimně vlastně doufám, že se to stane. Pak si možná po pádu zájmu o F1 Liberty a FIA uvědomí, že momentální stav je na ******

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Nevěřím že se FIA a LM chytnou za nos, naopak očekávám že pro rok 2021 udělají další radikální změny, čímž zničí nejen sezónu 2021 ale i rok 2020.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.59.XXX
        Hoši hoši, nad čím tu brečíte? nad tím, že Mercedes odvedl nejlepší práci? že dominance Ferrari lidi nevadila? nebo já vás fakt nechápu, nadáváte na FIA a Liberyty, Liberty kritizovat se dá za politiku okolo okruhuů, nikoliv rozložení sil, víc radikální změna nebude, protože už teď je tak definovaná jestli jste si náhodou nevšimli a k tomu týmy ze středu pole ještě bojoktují, aby se vydali co nejdřív, tak kdo pak za to může? Mercedes? Pokud nebudou mít možnosti všichni stejně investovat, tak se nikam nepohneme, tohle není o pravidlech, zrušme super bonus pro Ferrari a vaše nářky o Mercedesu a mohlo by to bejt fajn 03

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          178.17.4.XXX
          Potíž je jenom v tom, že dominance Ferrari nikdy netrvala tak dlouho jako Mercedesu. Rok dva se to dá vydržet, ale pět let je poněkud hodně.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.59.XXX
            2000, 2001, 2002, 2003, 2004? 03 McLaren 87, 88, 89, 90 ... RB 2010, 11, 12, 13 .. a tak dále

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • RoBertino

              RoBertino

              178.17.4.XXX
              No jo, ale kdy se Mercedes s nějakým jiným týmem pral o titul do posledního závodu? Pochopitelně vnitrotýmové duely nechme stranou...
              Jen uvádím na pravou míru - v roce 1987 byl mistrem Piquet na Williamsu, tam opravdu McLaren nedominoval. V roce 1990 se Senna mydlil s Prostem do předposledního závodu, Vettel u Red Bullu vyhrál v roce 2010 titul výhrou v posledním závodě, o dva roky později měl Alonso ještě v Abú Dhabí šanci rozhodnout pro sebe. Schumi v roce 2000 rozhodl až ve čtyřech posledních závodech, v roce 2003 měl před Räikkönenem náskok dvou bodů a také to sichroval až v posledním závodě v Japonsku. Takže souvislá dominance??? Ani náhodou. 04 04 04 04

              + 5 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                89.24.59.XXX
                Ale ano, ty monoposty byly dominantné, jenže se nevyužili naplno, přečti si knížku od Webbera a co řekl Newey o 2010 - to auto bylo daleko lepší než byly výsledky, to auto bylo víc dominatní než 2010, jenže Vettel často boural, Schumi a Ferrari měli občas smůlu, občas nehody atd. to se do toho promítá taky, prostě to, že nevyužijí naplno potenciál auta neznamená, že to nebylo dominantní chápeš? mimochodem 87 si to zahodil silně McLaren sám 03

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  91.245.26.XXX
                  Pověz nám víc o tom, kdy kdo přesně nevyužívá potenciál auta 18

                  Jinak k dominanci k Ferrari, ano i dominance týmu, který má nejvíce fanoušků F1 škodila a lidi se přestávali dívat. Já jako velký fanoušek Ferrari a Schumiho raději vzpomínám na druhou polovinu devadesátých let než třeba na roky 2002 nebo 2004.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    89.24.59.XXX
                    Můžu ti to říct hned, třeba letos Ferrari je naporsto impotentní využít svůj potenciál, to je taky dobrej vtip, když i Bernie prozradil, že FIA pomáhala Ferrari k té dominanci, každopádně tu brečet nad dominancí Mercedesu mi příjde divný, prostě odvádí nejlepší práci a jestli tu aircondition tvrdí, že bez změny pravidel se týmy dotáhnou spíš nže při změně pravidel jak je buď hodně naivní nebo má fakt dobrej matroš, kontinuita Mercedesu za stejných pravidel se těžko horozí

                    + 2 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      možná by sis měl uvědomit, že v době dominace ferrari nebo red bull FIA dělala kroky namířené přímo proti výkonnosti těchto týmů, ale u mercedesu je to právě naopak, někdo přijde s něčím, čím se mercedesu přiblíží a FIA hned zahájí svatou válku a zakáže to, do mercedesu se holt nikdo sr*t nesmí...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Mě nevadí dominance Mercedesu posledních pět let, stejně jako mě nevadili čtyři tituly RB, či pět titulů Ferrari v řadě. Vadí mě počínání FIA, která na jednu stranu deset let říká něco o potřebě šetření, a pak každé dva roky nutí týmy vyvíjet vůz podle nových pravidel, což stojí zbytečné peníze a snižuje to konkurenceschopnost středu pole.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Pokud současná dominance dělá vrásky na čelech organizátorů a FIA, měli by se z toho poučit. Pokud ovšem chtějí pro rok 2021 připravit revoluční technické předpisy, tedy opět nové vozy a pak především zásadně odlišné disky a pneumatiky, plus tím pádem u všech vozů i nové zavěšení, můžeme se se 100% jistotou vsadit, že minimálně sezona 2021 bude opět o dominanci jednoho týmu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.59.XXX
      Máš pravdu, měli by neměnit pravidla a nechat současný stav, to bude daleko lepší 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Pokud necháš jedny pravidle delší dobu, narazí ti nejlepší postupně na strop a ostatní je doženou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Já bych se vůbec neobával být vůči současným pravidlům ještě tvrdší. Zrušil bych veškeré těžké kyseliny, snížil přítlak, omezil počítačovou podporu během závodů ze strany týmu a továrny, přidal palivo, povolil bych závodní gumy, pořádně odlehčil vozy a nevadily by mi ani klasické fofr klacky se standartní spojkou.
      Holt s kybernetickými vozy to už nikdy lepší nebude.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama