DISKUZE K ČLÁNKU Sainz věří, že se McLaren loni dotkl dna a že mu vývoj u Renaultu pomůže

McLaren v sezóně 2018 podle Carlose Sainz prožil snad ty nejhorší okamžiky a letošní sezóna bude lepší. U britského tým mu má pomoci vývoj, který prošel u Renaultu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz věří, že se McLaren loni dotkl dna a že mu vývoj u Renaultu pomůže

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 18.01.2019 19:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 17.01.2019 12:09
Nějak tak. Samozřejmě že byli i níže co se týká… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 17.01.2019 11:50
Renault se po výkonnostní stránce zlepšuje již 3… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 17.01.2019 12:00
Motorové dno. 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Tak Mclaren našel loni nové dno, o tom se asi nikdo nebude hádat.
    Uvidíme kam letos vystoupají. Podle mě by bylo optimistické a vlastně i reálné cílit na páté místo. Na Renault podle mě mít nebudou, ten bude minimálně o krok vpřed ale s týmy středu pole by měli vést zajímavé souboje.
    Jejich hlavní soupeři? Asi bych řekl RP, těm věřím i přes značný handicap v jedné sedačce. Dál uvidíme co předvede Haas.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Jedna k zamyšlení. Jestli to loni byl pro McLaren dno, tak by nazvali roky 2015 a 2017?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Motorové dno. 03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Nějak tak. Samozřejmě že byli i níže co se týká postavení v tabulce, nicméně to bylo s motorem, který objektivně byl špatný.
          Vloni měli motor, se kterým se za jistých okolností dal vyhrát závod, takže žádná výmluva a všechno šlo na Mclaren. Proto vloni podle mě našli to nové dno.

          + 6 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Jo jasně, soupeři se zlepšili o hodně a Mclaren ne. Některým taky hodně pomohlo motorové zlepšení motoru Ferrari v kvalifikaci. A holt také Mclaren nevyvíjel....takže snad se to letos projeví. Jak dalece, nezáleží jen na Mclarenu, když soupeři odvedou lepší práci , tak i když ty ji odvedeš taky slušně, nic to neznamená, jseš pořád pozadu. Takhle F1 funguje...dohnat není jednoduché, pokud není někde "strop" možného vývoje.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Souhlas. Z tohoto úhlu pohledu odvedl loni Mclaren nejhorší práci na šasi od roku 2014 a "facka" v podobě toho, co se dalo s loňským motorem Renault dosáhnout v šasi RB, byla pro Mclaren velká. Každopádně mají obrovskou motivaci a nemají kde hledat výmluvy, věřím, že makají tvrdě na nápravě.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Pro mě osobně jsou sympatičtější už jen z pohledu PR, kdy přestali vydávat nereálné cíle.
              Mlčí a makají, takže hodně štěstí 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                On už loni Brown naznačoval v zimě, že po přechodu na Renault , to nebude jednoduché a že bude trvat než doženou špičku. Jiní říkali zase opak a ti byli více slyšet. Dodnes to moc nechápu a přiznám se, že jsem jim na to skočil, ač logiku to nemělo, když na monopostu mohly dělat tak 2 měsíce.... 05 A to dobrej monopost prostě nepostavíš. Nakonec i TR dopadl šáskově bídně a ten vyvíjel....

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Tak kdyby na tom byl McL stejně jako TR v sezoně 2019 tak bych byl zklamán.
    Optimistické je kdyby byl McL těsně za top dvěmi až třemi týmy.
    Realistický by byl boj ve na čele nebo ve středu pole .... a pesimistický pohled by byl na podobnou výkonnost jako měl McL v poslední třetině r.2018.

    Ve středu pole to bude ale mazec ... Renault se chce od něj odpoutat, nová FI mu poslední roky kraluje a s více penězi má ještě vyšší ambice, Sauber je skvělý a profituje ze spolupráce s F - taky můžou být na špici středu; Haas v r.2018 překvapil a jestli si udrží úroveň a propojenost s F, tak si může udržet úroveň; TR bude asi těžit s většího propojené s RB, ale otázkou je Honda? Willíkům moc nevěřím, tam to pořád vidím na konec pole, ale s menším odstupem.
    Největším otazníkem další sezony je jak pokročí Honda, a jestli se tedy RB propadne, udrží, a nebo dokonce zlepší. Vidím to spíše na podobnou výkonnost jako loni akorát horší spolehlivost.
    ... a kam do toho zapadne McL - já realisticky doufám ( v trvalý postup z Q1, a postupné dostávání se do Q3) ... a pravidelně na bodech.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Já bych si tipnul že v kvalifikaci si RB možná polepší, ale v závodě to zase bude naopak. Ale spekuluji....ono co si budeme povídat, díky změně aera, není jisté pro nikoho nic.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Nevím jestli bych primárně řešil soupeře ve středu pole, soustředil bych se na výkonnost a odstup od čela, pořadí v cíli je vedlejší. Výjdeme li z toho že M, F a RB měli poslední 1/3 sezony +- stejnou výkonnost, tak se dá předpokládat že jeden z těchto týmů bude na záčatku další sezony v čele. Renault loni v Austrálii ztrácel na čelo 1,5 sekundy a pokud chce udělat viditelný pokrok, musí to srazit na sekundu, lépe pod ni. McLaren ztrácel na čelo 2,5 sekundy a na Renault sekundu, pokud ztrátu na čelo dostane pod 1,5 sekundy a na renault pod 0,5 sekudny, opět bych to hodnotil jako úspěch, a myslím že je to reálný cíl.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Myslím že v Australii byl na tom Mclaren a Renault +- podobně.(kvalifikace řeším) Další závody už se to zhoršovalo....pak v Barceloně zase srovnalo...a pak už nebyl vývoj.... a šlo to do kytek.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Máš pravdu, přehlédnul jsem se, oba týmy měli cca. 2,5 sekundy na kolo. Takže by oba měli mít +- podobný cíl, ztrácet max 1,5 sekundy na pole, raději do té sekundy.

          PS: nějak jsem zapoměl, že i Renault byl loni v kvalifikacích takto tragickej.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            No, prostě těch 45 kW co chybělo v kvaldě je znát....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Kolik to bylo kw bych asi nehodnotil, to neví opravdu férově nikdo ze zainteresovaných, natož samozvaní experti (tím nemyslím tebe). Takže v tomto si fakt držím odstup, zvláště když historie ukazuje, že i takový rozdíl ve výkonu nemusí znamenat, že vůz nemá šanci vyhrát šampionát, natož závod.

              Renault bude příští rok mít čtvrtý rok jako tým a cca. dvacatý jako dodavatel motorů (to střílím od boku), takže příští rok musí zabrat hned od začátku a pokud možno být při návratu F1 do Evropy již konkurenceschopný, další mizerná sezona už by byla neomluvitelná.

              McLaren to má horší, nemá tovární podporu, ale i tak si nemůže se svým zázemím, rospočtem a počtem lidí dovolit v kvalifikaci takto ztrácet, a odstup v cíli počítat na kola.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                45 kW říká že jim v kvalifikaci chybí sám CA a RB říká ještě o kapku více.... a +- to pravda bude.
                Neslyšel jsem, že by někdo vyhrál s takovým výkonovým mankem. Ty jo ? Sem s tím....

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  A CA a RB mají přístup k motorům Mercedes a Ferrari že mají seriozní srovnání?

                  Neslyšel? A c otřeba Ford Cosworth, ten kraloval Formuli 1 déle než deset let a nikdy to nebyl pokud jde o výkon nejlepší motor, 12 válcové Ferrari a BRM, či turbo motory měli i výrazně vyšší výkon, přesto těch titulů dal Cosworth hodně.

                  A co letos RedBull? Tvrdíš že mají o 45 kw slabší motor, ale v 3/3 sezony byly Ferrari a Mercedesu rovnoceným soupeřem. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Bavím se o kvalifikaci a tam to rozhodovalo. Taky na okruzích kde byl nový asfalt se najednou zjistilo, že když se může jet delší dobu na plný plyn, než v minulosti , tak najednou jsou větší rozdíly.
                    Samozřejmě že je rozdíl mezi kvalifikací a závodem.

                    RB mohl v závodě, kde ztrácejí 15-20 kW tohle dohnat jinak. Lepším šáskem, lepším se staráním o pneumatiky, mrtě možností... atd...

                    V kvalifikaci je 40-45kW problém.....to na většině okruhů moc eliminovat nejde, může to být klidně 0,5 vteřiny i více....jasně dle okruhu, ale to na věci nic nemění. Až na vyjimky, nejsou v žadném připadě v okně, že by to mohli v kvalifikaci dohnat jinak.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • airwar1939

                      airwar1939

                      176.74.141.XXX
                      Já se také bavím o kvalifikaci, i v ní byl RB konkurenceschopný, a byl schopen i porážet jezdce F či M. A naopak mnoho jezdců z motory Mercedes a Ferrari nestačilo na jezdce z motory Renault.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        77.236.218.XXX
                        Ale to je něco jiného, tam hraje roli šásko jezdec, druh trati.
                        RB na motorových tratích určitě ztrácel a možná i nejen kvůli motoru,
                        Myslím že rozporuješ něco, co je tak nějak jasné. Motor Renaultu zcela jistě ztrácí, nevím proč CA sám sebe špinil....a také, je spousty materiálů na netu, jak to kdo počitá a jak +- motorově je.Jasně, s nějakou odchylkou....ale je to tak.V zásadě mě není jasné proč to rozporuješ....abych pravdu řekl.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama