DISKUZE K ČLÁNKU Chceme v F1 roboty bez emocí? Šéf Red Bullu se Verstappena zastává

Šéf Red Bullu Christian Horner se po událostech ve Velké ceně Brazílie svého jezdce Maxe Verstappena zastává, emoce podle něj ke sportu přirozeně patří.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chceme v F1 roboty bez emocí? Šéf Red Bullu se Verstappena zastává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 14.11.2018 22:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Aclaim (Hlasovalo 7 lidí) 13.11.2018 22:40
O čem to asi vypovídá, když se někdo (ať jsou to… »
» Mr.B (Hlasovali 4 lidé) 13.11.2018 15:10
1. Já v té první větě mluvím za někoho jiného? … »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 13.11.2018 12:22
Alibisticke kecy a demagogie ala Ovcacek.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Chceme v F1 roboty bez emocí - ne nechceme! Chceme, aby emoce dali do bojů na trati, třeba si při tom odrovnali gumy a strategii, ale do předjetí dali všechno, nicméně nechceme, aby si po závodě vyřizovali účty pěstičkama... Jezdci F1 mi poslední dobou připadají jako herečky, které za každou cenu pěstují nějakou image, která však mnohdy se skutečností má pramálo společného. Asi jen proto, že jejich fanouškovská základna jim vše promine, anebo sežere.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David.S.

    David.S.

    88.81.89.XXX
    Ikdyž Max v závodě vydal hodně podařený výkon, tak touhle pošťuchovačkou klesl na hodně nízkou úroveň. Zastínil tak skvělej výsledek pro něj a RedBull. Neumím si představit, že by k tomuto došlo mezi Sebem, nebo Lewisem 12, piloti úplně na jiné úrovni. Hold Maxovo ego je hodně vysoko. Zachoval se jak hospodský povaleč, kterému se vylilo pivo. 18

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Aclaim

    Aclaim

    78.102.228.XXX
    O čem to asi vypovídá, když se někdo (ať jsou to fanoušci F1 nebo pan Horner) po fyzickém napadení soupeře ptá, jestli chceme ve sportu jménem Formule 1 roboty bez emocí? To přeci není ani normální a rozhodně to není v pořádku, někoho takto napadnout. Max je extrémně talentovaný pilot, klobouk dolů před jeho výkony. Ale také je zcela evidentně příliš arogantní a zdá se, má i sklony k řešení sporů násilím. Pan Ocon s ním (dle vyjádření FIA) takto neměl bojovat. Nicméně Maxův přístup v tomto souboji je teprve ukázkou stupidity. Zavřít pilota o kolo zpět a při tom naprosto zbytečně riskovat vedení v závodě, to je opravdu hloupé. Vzhledem k jeho vyjádření do rádia je potom opravdu těžké uvěřit, že si chtěl s Oconem pouze promluvit a tvrzení, že byl ke svému útoku vyprovokován je směšné. Ale pan Horner mu svým vyjádřením moc nepomáhá v osobním růstu.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Tak je otazka, jak to s nim Horner, nebo nekdo jiny probral po zavode. Mozna mu rekli neco podobneho jako Hamilton, ktery to jeho breceni utnul okamzite a dal mu jasne najevo, ze nastvany muze byt hlavne sam na sebe.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jo, Duncan uvedl správný příklad boje o to jak Hamilton bojoval aby se dostal do stejného kola, jen si spletl Alonsa a Vettela, Vettel byl ten koho Hamilton předjel a oddělil tak Alonsa co by lídra od Vettela. Na to si docela živě vzpomínám.
    [odkaz na stránku]
    ..... možná bojoval příliš, teď už nevím 14

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      A v historii pár případů sejmutí lídra závodu jezdcem o kolo zpět je [odkaz na stránku]

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Já pamatuji ještě jak Mansel ve Ferrari o kolo zpět sejmul Sennu v McLarenu, tuším že v roce 1990.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          37.188.156.XXX
          To bylo Portugalsko 89, Mansell nebyl o kolo zpět, ale jel už vpodstatě nelegálně protože asi tři kola ignoroval černou vlajku za couvání v boxech.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.156.XXX
        Všechny tyhle případy z minulosti jsou ovšem o tom že ke kolizi došlo když vedoucí jezdec předjížděl auto o kolo zpět. V tomhle je střet Ocona s Maxem naprostý unikát a myslím že v historii F1 nemá obdoby 04

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Zadny unikat to neni. Takove kolize, kdy se jeden pilot zachova jako mozku zbaveny a zavre misto jinemu vozu vidime skoro kazdy zavod.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.128.XXX
            Neznám jediný případ z historie kdy lídr závodu vypadl po kolizi s jezdcem o kolo zpět který ho předjížděl.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Mozna je to jak rikas uz si to presne nepamatuju, ale pozdeji predjel i Alonsa a byl to od Hamiltona docela tvrdy manevr, ale Alonso jednoduse pouzil mozek a mohl pokracovat v zavode. Kdyby sel do souboje jako Max a Hamiltona na tvrdo zavrel a potom brecel, ze Hamilton byl o kolo zpet, tak by mozna Hamilton dostal trest, ale Alonso uz by do posledniho zavodu v sezone o titul nebojoval.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Já bych to shrnul takto ....
    Nehoda byla jasná Oconova chyba, prostě tam neměl co dělat.
    Na druhou stranu jak řekl i Ham, tak Max měl nejvíc co ztratit a mohl to být on kdo se nehodě vyhne (protože Ocona očividně zavřel) - což ale nemění nic na tom že tam Ocon prostě neměl být.

    Ale Max je jaký je a myslím že nakonec vyzraje, ale aby třeba nebylo moc pozdě.
    Moc tomu nepomáhá i přílišná ochrana a zvýhodňování Maxe Red Bullem.
    Třeba už příští rok (ikdyž pochybuju) budou bojovat o titul, a s takovým přístupem v tom boji neuspěje - ikdyž třeba nějaké vítězství (jako doposud) uzme.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Před 24 lety , přesně na den bylo Adelaide. Nechcete to tady probrat, kdo byl viník? 18 11 12 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • johnny83

    johnny83

    193.86.226.XXX
    Ocon si měl útok asi víc rozmyslet, když byl o kolo zpět, ale v tom samotnym souboji bych řekl že byl Max opět zbytečně agresivní a nenechal soupeři vůbec místo. Kdyby to byl souboj o vedení, viděl bych to na chybu Maxe, kterej by opět zničil závod někomu jinýmu. Ale na kdyby se samozřejmě nehraje... Jinak ale jezdí druhou půlku sezóny famózně 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Nejvíce se podle mě projevily sympatie respektive nesympatie. Max polarizuje fanoušky velmi výrazně a v reakcích lidí je to vidět. Přes svoje nenávistné brýle nevidí realitu 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      Mr.B

      188.92.14.XXX
      A co je na tom divného? Max je rozporuplná osobnost už od samého vstupu do F1, kdy se dostal pod drobnohled. Na jednu stranu má velký talent, na druhou stranu se v něm projevují arogantní, místy až násilnické geny jeho otce.
      Otázka, na kterou si netroufám odpovědět, ale je, kdo nevidí realitu, jestli ti, kteří ho milují, nebo ti, kteří ho nenávidí.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama