"Nikdy nebudu fanouškem Formule E, je pomalejší než Formule Ford," říká Hamilton

Petr Hlawiczka, 12. listopadu 2018, 06:35 Google+

Lewis Hamilton není žádným nadšencem Formule E, která jej vůbec nezajímá. Navíc je podle něj příliš pomalá.

Počet komentářů:  5 komentářů (Poslední 20.11. 19:15) Napište svůj názor
Lewis Hamilton na pódiu po GP Brazílie 2018

Lewis Hamilton na pódiu po GP Brazílie 2018 | foto: Mercedes AMG F1 Team

Sdílejte článek

Po vítězství v Brazílii se mezi novináři vyjádřil k Formuli E, v níž zkouší štěstí řada jezdců po odchodu z F1: "Je to těžké, protože se dostávám do konfliktu. Plyny, které vypouští naše auta, klimatu a světu moc nepomáhají, což mi na jednu stranu dělá starosti, ale na druhou stranu jsem jakožto fanoušek závodění benzínovým nadšencem."

"Nikdy nepřijde doba, kdy bych se stal fanouškem elektřiny. Doufám, že alespoň v mém životě, vždy půjde o benzínová auta s alespoň nějakým motorem tvaru V, s nějakou hladinou zvuku," pokračuje Hamilton, kterého Formule E vůbec neláká.

"Myslím, že to, co Formule E, je skvělé a že jde o dobrý začátek. Je to výtečné vidět všechny ty špičkové značky - Audi, BMW, Mercedes - jak hodně investují, protože obzvlášť na cestách, každý den vidíte provoz tisíce a tisíce aut, jako například tady [v Brazílii]."

img-responsive

Monopost Mercedesu pro šampionát Formule E | foto: Mercedes AMG F1 Team

"Je to stejné ve všech zemích, kam přijedete. Čím dřív se tedy zbavíme většiny těchto aut a přeměníme je na hybridy, tak to podle mě způsobí ohromný rozdíl. Ale na světě existuje spousta věcí, které bychom pomocí byznysu mohli změnit, abychom s těmito emisemi pomohli," domnívá se pilot Mercedesu, který včera získal pátý konstruktérský titul v řadě za sebou.

"Ale nemyslím si, že někdy budete porovnávat Formuli 1 a Formuli E. Možná za pět, deset let. Jenže technologie, kterou máme, je mnohem pokročilejší než ta jejich. A momentálně jsou pomalejší než Formule Ford, takže musí ujít ještě dlouhou cestu, než se dostanou na rychlost vozu F1.

Nevím, jestli to jej jejich cílem, nicméně to podle mě je fakt působivé. Díval jsem se na jejich auta na sociálních médiích a vypadají celkem dobře, takže jim přeji vše nejlepší a těším se na jejich další pokroky," dodává pětinásobný mistr světa Formule 1.

Vytisknout

Diskuze: "Nikdy nebudu fanouškem Formule E, je pomalejší než Formule Ford," říká Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 20.11.2018 19:15 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 5 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sebastian Vettel s Ferrari na brazilském okruhu Interlagos

Kam se poděla Vettelova rychlost? Vadný senzor měl dopad na ovladatelnost jeho…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud