DISKUZE K ČLÁNKU Renault: Standardizované díly by ukončily obavy z podvádění v F1

Podle šéfa továrního týmu Renault, Cyrila Abiteboula, by Formule 1 potřebovala standardizovat některé elementy hybridních pohonných jednotek, aby si všichni mohli být jistí v otázce dodržování pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault: Standardizované díly by ukončily obavy z podvádění v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 72, poslední 21.08.2018 07:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 19.08.2018 16:33
Je zvláštní, že se renault začíná ozývat v… »
» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 19.08.2018 18:40
Tým, který stojí za Singapůrem 2008, říká něco o… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 19.08.2018 18:57
Zesměšňuješ se tu jedině ty. Jasně Renault jsou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Gasly oficiálně potvrzen u RB 01

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ludaf1

    ludaf1

    185.151.252.XXX
    No urcite by to srovnalo vykony motoru.Motory jsou konstrukcne stejne a vykonove teoreticky take. Ale otazka rekuperace energie je rozdil.Treba ferarri ma ted dvojity kapacizator energie a jak zrychlil .

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      I v době atmosferických motorů před nástupem hybridů byl výkonostní rozdíl mezi motory kolem 30 koní, a to i přes to, že byl zmražen vývoj a nejslabší výrobce vyvíjet mohl...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ještě že před diskvalifikací Toyoty ve 6h Silverstone vyhrálo auto #8, to by bylo negativních spekulací kdyby to vyhrálo auto #7 a pak došlo k diskvalifikaci 03 Jinak k porušení pravidel prý došlo kvůli porouchaným autům kvůli novým obrubníkům na Silverstone, celkem diskutabilní diskvalifikace, protože je to jako kdyby v F1 dojelo do cíle mírně poškozené auto, třeba právě s poškozeným předním křídlem, také ho kvůli tomu nediskvalifikují. A Toyota tímto testem prý již mnohokrát úspěšně prošla a jednoznačně svaluje vinu na ty nové obrubníky které jim to auto poškodilo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nejednalo se o nadměrné poškození podlahy, ale o nepovolené prohýbaní podlahy, takže jasný podvod.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Oba automobily utrpěly škody na svých předních podlahových plochách během závodu kvůli nárazům na nové obrubníky v Silverstone. Bohužel to také způsobilo, že obě auta selhaly při zkouškách vychýlení při technickém přebírání. Výsledkem je, že závodní správci diskvalifikovali obě auta.

        Návrh a konstrukce dotyčné části se od jejího zavedení na začátku sezóny 2017 nezměnila. Od té doby úspěšně absolvoval podobné testy, naposledy v Spa v této sezóně.

        Tým nyní vyhodnocuje svůj další postup.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Takže do teď jim to několik let procházelo? Pff, takový postavení nemá ani Ferrari v F1 18 13

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ferrari? Ti si můžou dělat co chtěj a maximálně jim řeknou příště to sundejte 18

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Teď seriozně. Překvapujeme mě tvoje víra, že se tvoji oblíbenci vyhýbají snaze maximalizovat výnos z pravidel, ty by jsi řekl spíše podvádět. Respektive mě fascinuje, že takhle věříš jen některým 13

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Seriozně, Toyota to přece nemá zapotřebí, má velký náskok. Navíc ona na autě již nic nevyvíjí, proč by to dělala, u nich má maximální prioritu spolehlivost, což je pochopitelné. Jako nemusíš jim věřit, celou minulou sezonu to měli stejné a nikdy s testem pružnosti neměli problém, zde s novými obrubníky vznikl problém, to je celé. Ale je to jedno, když má někdo potřebu z nich za toto dělat podvodníky, já to nezměním.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  Jej sorry, měl jsem tam napsat, že jsem se přesunul zase k Rencku a celkově na obecný pohled na věc a nemyslel jsem tím Toyotu.
                  Je jasný, že Toyota to nemá zapotřebí. Teda snad 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    No je vidět že FIA ve WEC alespoň něco dělá, tým netým 14

                    V každém případě není Toyota bez viny, měla vzít na vědomí nové obrubníky v Silverstone a lépe se tomu přizpůsobit. Stalo se, Alonsova #8 stále ve vedení, jede se dál 03 Hlavně že se to nestalo v LeMans, to by mě po 24h sledování kleplo 12

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Pouhá výmluva protože přes obrubníky jezdí všichni a prošli OK. Naopak se tím prokázalo, že Toyota skutečně podváděla.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Každý jen trochu zkušený řidič ti řekne, že přes obrubníky se nejezdí, protože si můžeš poškodit pneu, disky, nápravy či další věci. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        A Alonso by to mohl vědět už z vlastní zkušenosti myslím z Rakouska, kde si o obrubníky rozbili s Vandormem všechny přední křídla a museli jezdit se starou specifikací 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Jde vidět že to ženou na krev a tlačej na sebe v týmu co to jde 03 Jinak nemyslím si že by tam bylo auto které by se obrubníkům zcela vyhnulo, tak se dneska vyhrát nedá, možná jen měli někteří kliku že je po závodě nekontrolovali 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Když použiji citaci z Pelíšků "rozmohl se nám takový nešvar", vtipné je, že oni ví že ty obrubníky jsou vysoké, přesto přes ně šest hodin jezdí, a pak si stěžují že si poškodili auto a že jsou ty obrubníky špatné... to je jak v Monaku si stěžovat že tam jsou svodidla.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            přesně tak. obecně vzato - bílá čára vymezující trať bývá před obrubníky, že ano. takže pokud jezdí mimo trať, nemohou si stěžovat, že si poškodili auto....

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Cutuje se i motokárách, kde nemáš žádné odpružení. V Písku je nad "tobogánem" obrubník, který umí motokáru vyhodit cca 30 čísel nad zem. Kdo se tam podělá, nevyhraje.
        Máš recht, že tady je přesně opačný pól. Jen ten nejblbější řidič jezdí přes obrubníky, ale jen ten nejblbější pilot se jim vyhýbá. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama