Šéfinženýr týmu Renault Pat Symonds přiznal, že stáj dosud netuší, proč jezdci při rozjezdu do zahřívacího kola motor po zařazení a přidání plynu zhasnul.
„Je to skutečně velmi divné, nevíme čím to bylo způsobeno, ale myslím si, že je to náš vůbec první problém od zavedení kontroly trakce.“
Symonds dále řekl, že traťoví komisaři mohli odtlačit Giancarlovo auto i přes zaseknutý první rychlostní stupeň a nemusel nouzově povolávat zástupce FIA Charlie Whiting mechaniky Renaultu, což je navíc zakázáno.
„Na vnější straně v přední části kokpitu je tlačítko, které odblokuje převodovku, tak bylo možné vůz odtlačit. Giancarlo to tak chtěl udělat, ale komisaři nevěděli co dělat.“
Foto: Renault F1 Team
Traťoví komisaři nebyli informováni
Jinak by totiž odstranění nepojízdného Renaultu ze startovního roštu při GP Evropy netrvalo tak dlouho.
Další zprávy
-
Kouzelný David Copperfield? Několik žen tvrdí něco jiného, prý je obtěžoval!
-
Kouzelný David Copperfield? Několik žen tvrdí něco jiného, prý je obtěžoval!
-
Počasí na 14 dní: Meteorologové už vidí do příštího pracovního týdne
-
Anička Slováčková o boji s rakovinou: Nehraju si na hrdinku!
-
Fica čekají nejtěžší hodiny a dny, řekl Pellegrini po několika minutách s premiérem
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl