„Není jednoduché vidět vůz před námi,“ připustil po Grand Prix Francie prezident Ferrari, který zatím i nadále vykonává funkci šéfa stáje Scuderia Ferrari.
Problémem pneumatik Bridgestone je i nadále jejich účinnost v prvním kole, navíc se výhodu rovnoměrnosti a dlouhodobé účinnosti Michelinu daří poslední dobou vyrovnávat.
V kvalifikaci bylo deset vozů v jedné vteřině a po 70 kolech francouzského závodu projelo cílem deset vozů ve stejném kole.
Naopak Mario Theissen, ředitel BMW Motorsport, je s posledním vývojem událostí spokojen. Podle něj se situace vyrovnává a Ferrari již nedisponuje takovou dominancí.
Foto: Scuderia Ferrari
Jean Todt si dělá starosti
Francouz v čele Ferrari se obává rostoucí konkurenceschopnosti pneumatik Michelin.
Další zprávy
-
Je černý kašel v Česku na ústupu? Experti mají naději
-
Taťána Kuchařová naznačila, co se jí na dnešních modelkách nelíbí!
-
Mistři světa na Staromáku! Červenka, Pastrňák a spol. děkovali fanouškům
-
Jiří Krampol měl v nemocnici návštěvu! Jak na tom je?
-
Feriho poslední hodiny na svobodě jsou u konce. Exposlanec nastoupil do vězení
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?
-
"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine
-
GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval
-
Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy