Díky pravidlu jediného motoru na celý závodní víkend se nabízí velkým týmům možnost použití dvou specifikací motorů.
V případě výměny agregátu těsně před závodem Grand Prix by mohl tým v případě vynucené výměny použít silnější motor. Ten by byl totiž ušetřen zátěži z volných tréninků a kvalifikace, tedy by mohl mít vyšší výkon při o něco menší spolehlivosti.
„Takový motor připravený nemáme,“ prohlásil šéf přípravy a vývoje motorů Ferrari Gilles Simon, ale připustil, že takový scénář u Ferrari skutečně existoval.
„Pokud by motor neabsolvoval tréninky a kvalifikace, mohli bychom použít vyšší otáčky, ale skutečně nemáme různé specifikace našeho motoru V10.“
Ferrari je spolu s Renaultem týmem s nejspolehlivějšími monoposty.
Foto: Scuderia Ferrari
Ferrari popřelo dvě specifikace motorů
Přiznalo však, že tuto možnost při přípravě na sezonu 2004 zvažovalo.
Další zprávy
-
Dara Rolins je pořád ve varu: Nechutná smršť kritiky po estetickém zákroku!
-
Atentát na Fica: Premiér musel znovu na sál! Kaliňák promluvil o dalším vývoji
-
Jak na samosběr jahod? Sezóna začíná, cenných rad je hned několik!
-
Operace v rodině Agáty Hanychové: Veronika Žilková prozradila výsledek!
-
MS v ledním hokeji: Češi vyhlížejí velkou posilu z NHL! Kdo by mohl dorazit?
-
Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku
-
Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu