Došlo by tak ke vzniku další válečné fronty, neboť dosud se týmy dělily na tovární a soukromé. „Výrobci slibují hodně a nedají nic,“ prohlásil v Bahrajnu Eddie Jordan, šéf soukromého týmu Jordan Grand Prix. „My máme kontrolu trakce a drahé zákaznické motory.“ Opět tak poukazuje na nedodržený slib, jenž dali automobilky již více než před rokem menším stájím za jejich souhlas se zachováním kontroly trakce.
Menší týmy bojují o výraznou redukci nákladů, ale velké týmy tyto snahy blokují. Pokud nedojde k rozumnému řešení, může vzniknout velmi nepříjemná situace. K Minardi, Jordanu a Sauberu se připojily stáje Toyota, BAR a údajně i Jaguar. Na straně druhé zůstalo Ferrari, McLaren a Williams. Renault zaujal pozici neutrálního týmu.
Tato zajímavá informace je však poněkud v rozporu s posledními prohlášeními z Williamsu a koneckonců i slovy Bernieho Ecclestonea. Jak Patrick Head, tak i Frank Williams volali po snížení počtu testů a Bernie potvrdil, že jediným, kdo blokuje omezení testů je Ferrari...
Foto: Scuderia Ferrari
Formule 1 se dělí na další dva tábory?
Podle serveru GP2004.com stojí na straně jedné Top týmy a na straně druhé zbytek stájí.
Další zprávy
-
Houbařská sezóna v Česku začíná! Experti řekli, jak se věci mají
-
Tohle Kate neutajila: Smutný pohled do diáře princezny, která bojuje s rakovinou!
-
Tohle Kate neutajila: Smutný pohled do diáře princezny, která bojuje s rakovinou!
-
Mistři světa zničili POHÁR?! Video ze Staromáku mluví za vše!
-
Dagmar Havlová opět smutní! Srdce má rozbité na tisíc střepů
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?
-
"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine
-
GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval