Oba společně odkroužili 210 kol a jak prohlásil šéfinženýr Pat Symonds, jednalo se o velmi produktivní den. Trulli se věnoval hledání dalších zlepšení nastavení vozu a práci s tlumiči, včetně aplikací dat získaných při zimních testech s předchozím monopostem R23.
Kromě toho také odpoledne testoval specifikaci pneumatik Michelin pro úvodní podnik v australském Melbourne při simulaci závodu. Tu dokončil ve třech částech, avšak zastávek bylo více, neboť na trati vlály červené vlajky, jež přerušily odpolední testovací program. Jarno si vyzkoušel i manuální start, k němuž se v souladu se změnou pravidel museli konstruktéři opět vrátit.
Testovací jezdec Franck Montagny dokončil 109 kol s loňským vozem R23 a jeho hlavním úkolem byly testy pneumatik.
„Další kladný den pro náš tým. Jarno odjel s R24 bezproblémově vzdálenost závodu a potvrdil rovnoměrnost výkonu motoru. Pokročili jsme i s nastavením a celkově jsme dnes byli spolehliví, z čehož máme velkou radost,“ komentoval včerejší den Pat Symonds.
Foto: Renault F1 Team
Renault s testy velmi spokojen
Včera pokračovala francouzská stáj s testy v Jerezu s Trullim a Montagnym za volantem.
Další zprávy
-
Aktuální počasí: Meteorologové upravili varování! Kam vystoupají hladiny řek?
-
Novinky z Británie: Karel III. troufale vzdoruje rakovině! Tohle nikdo nečekal
-
Už mě to nebaví! Jiří Krampol prozradil, co ho štve na lidech
-
Loučení Veroniky Žilkové? Stres kvůli velké změně v životě herečky!
-
Počasí: Česko skrápí déšť! Vodní toky stoupají, výstraha platí do půlnoci
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?