Z bočního profilu změny minimální, zásadní jsou nové světlomety s LED diodami pro denní svícení. Interiér se nese v modernějším duchu, přístrojový štít připomíná stíhačky. Zdá se že CCX uzrál v dokonalejší Ageru.
Pokud jde o dynamické parametry, maximální rychlost 395 km/h, stovkou se Agera řítí již za 3,1 s, dvoustovkou za 8,9 s. Pohonné ústrojí 4,7 litrová V8 umístěná podélně před zadní nápravou poskytuje monstrózních 910 koní.
Agera se představí v Ženevě, údajně již brzy začne Koenigsegg přijímat objednávky. Roční produkce 16-20 kousků bude asi rychle pryč.
Koenigsegg Agera - nástupce CCX
Švédskému Koenigseggu unikly snímky nástupce modelu CCX. Změny se projeví především ve zjemněném designu a novém kokpitu. Technický základ se v podstatě nezmění.
Další zprávy
-
Petra Svoboda: PRVNÍ SLOVA po tragické smrti manžela (†39)
-
Petra Svoboda: PRVNÍ SLOVA po tragické smrti manžela (†39)
-
Pád ultralightu na Jihlavsku: Pilot nepřežil, nikdo další na palubě nebyl
-
Pád ultralightu na Jihlavsku: Pilot nepřežil, nikdo další na palubě nebyl
-
Černý kašel v ČR: Zemřeli další dva lidé, šlo o seniory
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin