Whitmarsh by uvítal, kdyby se během televizních přenosu zprostředkovala fanouškům data o stavu paliva, strategická data a komunikace mezi týmem a jezdcem v reálném čase.
„Pro vývoj fanouškovské základy je nutné jim toho z Formule 1 poskytnout co nejvíce. Ti z nás, kteří jsou v tomto procesu zapojeni, dosud neudělali dostatek práce, aby poskytli lidem co nejvíce informací,“ řekl Whitemarsh.
Sledovanost se nesoustředí pouze na jezdce či týmy, v popředí je i technologická bitva a taktika. „Čím více budeme poodkrývat tyto informace, tím více se to bude fanouškům líbit. Musíme se v tomto ohlednu hodně zlepšit.“
Prvním krokem musí byt omezení tajnůstkářství všech stájí, které prakticky nikdy nenechají nahlédnout pod pokličku. „Samozřejmě máme údaje, jenž by měli zůstat v tajnosti a chceme, aby to vydrželo. Ale nacházíme se v zábavném průmyslu, fanoušci si zaslouží větší pozornost.“
Martin Whitmarsh: Musíme se starat o fanoušky
CEO McLarenu Martin Whitmarsh chce pro fanoušky to nejlepší, Formule 1 je velkým obchodem na peníze a na lidi, díky kterým tento sport vůbec existuje, se v posledních letech zapomíná.
Další zprávy
-
Jiří Krampol: Nemocniční stížnost hvězdného pacienta!
-
Petra Svoboda: PRVNÍ SLOVA po posledním rozloučení s manželem (†39)!
-
Petra Svoboda: PRVNÍ SLOVA po posledním rozloučení s manželem (†39)!
-
Robert Fico je i týden po atentátu v té samé nemocnici! Chystá se převoz?
-
Policie zasahovala kvůli studentovi ve Strakonicích! Sám se jí přihlásil
-
McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře