Oba modely mají pod kapotou totéž. Motor 1,6 na steroidech ze sebe dává kosmických 211 koní. To je 131 koní na litr.
Maximální výkon je servírován v 6000 otáčkách za minutu, zatímco točivý moment 260 Nm je k dispozici v rozsahu 1850 - 5700 otáčkách, při sepnutí overboostu půjde dokonce až o 280 Nm. To vše při hmotnosti 1150 kg u krátké verze.
Díky tomu je ručička tachometru předurčena k tomu, aby za 6,5 sekundy u krátké verze a za 6,8 u stěhovací verze, dosáhla stovky a atakovala číslici 240.
Jako snad jediný rozumový důvod ke koupi uvádějte nízkou spotřebu 6,9 litru/100 km.
K tomu si můžete připlatit i za sportovní a přitvrzený pdovozek JCW, díky kterému se z poddajného vozu stane na našich silnicích kostitřas.
Tohle povezeníčko si bude jen těžko hledat konkurenci...
JCW Mini Cooper a Mini Clubman jsou tu
John Cooper Works Mini Cooper S a John Cooper Works Mini Clubman, to jsou pravá a celá jména dvou nažhavených novinek, které se za pár dní utkají o přízeň zákazníků. Mají ji téměř zaručenou, JCW jsou totiž vždy ty nejlepší Mini.
Další zprávy
-
Vítězem Eurovize je švýcarský nebinární zpěvák Nemo! Poprvé v historii došlo k vyloučení!
-
MS v hokeji 2024: Češi zahájili vítěznou šňůru. Zápas proti Norsku otočili a zcela ovládli
-
Kolika let se dožívají lidé v EU? Česko je na tom o dost lépe než Slovensko
-
Princ Harry v Británii: Celou dobu tam je sám!
-
Vévodkyně Kate a princ William si podle důvěrnice procházejí peklem!
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin