DISKUZE K ČLÁNKU Williams rozhodne o 2. jezdci až po sezóně, mluví se o Schumacherovi či Sargeantovi

Před VC Singapuru bylo oznámeno, že tým Williams již nepočítá se službami Nicholase Latifiho. Nebylo ovšem oznámeno jméno jeho nástupce. Na nového týmového kolegu Alexe Albona si tak budeme muset ještě chvíli počkat. Ale podle slov šéfa týmu Josta Capita by mohlo být jméno známo až po letošní sezóně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams rozhodne o 2. jezdci až po sezóně, mluví se o Schumacherovi či Sargeantovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 07.10.2022 14:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 3 lidé) 05.10.2022 08:34
No jestli uplatňuješ pravidlo jsi dobrý jak tvoje… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 07.10.2022 10:21
Z toho co jsem přečetl, tak jen to za sebe uzavřu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Podle mě Mick nikdy nebude novým Michaelem...ne že by neměl talent...ale podle mě je ve stínu lepších pilotů ve své generaci. Pokud by ho Williams vzal...tak především kvůli reklamě...už to tak bylo v minulosti se synovcem Ayrtona Senny.

    Williams letos vyhořel...po loňském zlepšení přišel opět pád...
    Ale jsou dvě pozitiva která vidím. Za prvé to že nový technický ředitel přišel pozdě a ještě k tomu nikdy v takové pozici v F1 nebyl...a tudíž potřebuje čas na to aby jednak přivykl stylu v F1 a poskládal si díly skládačky úspěšného technického týmu. Za druhý Williams dokázal postavit v podstatě b-specifikaci letošního auta...a zjevně s ní udělal pokrok...takže schopnosti jeho technického týmu se zlepšily. Kdyby letos jezdil s Albonem DeVries klidně bych se vsadil že by měl Williams mnohem víc bodů.

    Albon je jasnej...Latifi letos úplně propadl...tohle už nespraví ani jeho sponzoři.

    Williams zatím není v pozici že by nutně měl angažovat např. Ricciarda jako špičkového a již velmi zkušeného pilota...takže jako nejpravděpodobnější se mi jeví De Vries (pokud ovšem neskončí jinde) a nebo Sargeant. Nebo by mohl přijít Giaovanazzi....který rozhodně v Alfě nezklamal.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      To jsme zase u toho... Nikdo nebude novým Michaelem... Tohle srovnání prostě hoďme za hlavu, Michael dosáhl příliš na to, aby bylo možné kohokoli s ním srovnávat...

      Já věřím tomu, že se chytit může a v F1 to pak jde ráz naráz... Jeden den jsi hrdina, další den jsi looser a naopak... Riciardo z pozice jedné z největších hvězd je pomalu jisto jistě odpadlíkem... Naopak Gasly z jezdce, který totálně pohořel v RB, jednou z vycházejících hvězd... Ačkoli letos se nedaří a s tím přichází i pochyby... Já věřím, že kdyby Mick dostal lepší materiál, tak se může chytnout, etablovat a třeba i jednou se dostat do pozice, kdy o ten titul bojovat bude... Bohužel Williams jak se zdá mu nejspíš nedá materiál na pravidelný boj o body...

      To, že není nejlepším ze své generace, je dvousečné... Někdy je to paradoxně výhoda, protože takový pilot pak snáz dostane místo v top týmu... Ačkoli se očekává, že bude v pozici č. 2, tak nejednou se stalo, že se takový pilot chopil šance a o ten titul bojoval... Např. Mansell byl dlouhodobě angažován jako dříč na pozici č. 2... Pak se stalo, že u Williamsu bojovali o titul oba jeho jezdci mezi sebou 86-87... Talentovanější Derek Warwick nikdy takovou šanci nedostal...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Úplně jsi mě rozesmál s tím Mansellem....
        Colin Chapman si Mansella vybral protože v něm viděl potenciál...nepamatuju se že by jsem kdy slyšel že podepsal smlouvu jako č. 2.
        A Frank Williams ho vzal taky jako rychlého pilota a žádný status č. 2 neměl. Ostatně Keke Rosberg se rozhodl přestoupit k McLarenu mimo jiné kvůli Mansellovi...což by těžko dělal kdyby byl Nigel dvojka.
        A Nelson Piquet? Přišel k Williamsu právě k Mansellovi...a byl rozčarovaný z toho že tým Mansella nedrží zkrátka jako on byl zvyklý z Brabhamu...Frank ho musel přesvědčovat že nemůže brzdil druhého pilota když je prostě rychleji...říkal Nelsonovi že pozici lídra si musí na závodní dráze obhájit...že nestaví dvě auta aby jedno z nich jezdilo "tužku".
        K Ferrari Mansella vzali k Bernhardu Bergerovi jako dvojnásobného vicemistra kterému dvakrát těsně titul utekl mezi prsty...angažovali ho jako lídra.
        To že k němu pak přišel Alain Prost neznamenalo jeho posun na pozici č. 2...byť přirozeně Prost přišel jako trojnásobný šampion...ale problém Mansella byla spolehlivost Ferrari.
        No a jeho comeback u Williamsu? Frank ho ukecal...a Mansell přišel jako lídr...a taky Patreseho jasně projel.

        Derek Warwick je námět na nějakej pěknej článek...velkej talent kteří bohužel nedostal dostatečnou šanci.

        Bohužel...Micka budou vždycky srovnávat s Michaelem...tak to prostě je. A v tom já vidím problém...jistěže Michael byl jen jeden...ale právě proto píšu že Mick s velkou pravděpodobností skončí v propadlišti dějin.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.62.XXX
          Chapman si vybral Mansella právě jako dříče a pilota č. 2 popř. č. 3... Líbilo se mu, že si nestěžuje a maká...

          Co se Williamsu týče, tak pokud se nepletu, tak Rosberg odešel do Mclarenu za lepší výplatou... On totiž do Williamsu šel jako "nikdo", zatímco k Mcl šel jako MS...

          Co se týče Piqueta, tak ten šel do Williamsu jako pilot č. 1, avšak překazili to 2 věci... Za prvé Mansell konečně zvítězil a to dokonce 2x po sobě v závěru ročníku 85, čímž přesvědčil tým, že na to má... Za druhé Frank Williams se před sezónou těžce zranil a tým tak přišel o svého šéfa... Williams jakožto Britský tým pak měl blíže k Mansellovi...

          Co se týče Ferrari, tak tam šel jako pilot č. 1, větší hvězda tehdy nebyla k mání (Piquet nebyl u Ferrari žádoucí)... Jakmile ale přišel Prost, tak ho vesměs okamžitě vytlačil... Ostatně Prost byl podobný Alonsovi, každý šéf mu šel na ruku...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Je vidět že nemáš z té doby dost informací...a máš proto zkreslené názory.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Mansell přišel k Lotusu v době kdy ten nepařil mezi špičku...Chapman neměl žádnou potřebu angažovat nějaký č. 2...a už vůbec č. 3 (to je pravzláštní pojmenování). Mansell nahradil exmistra světa Maria Andrettiho a jezdil v letech 1981-1984 po boku Elia De Angelise. Chapman tehdy ustoupil ze slávy, jednak kvůli tomu že setrvával u atmosférického Cosworthu, ale hlavně kvůli experimentování s wing-carem které ho svedlo z cesty...zatímco kopie jeho suverénního Lotusu 79 vítězily...on experimentoval...dočkal se pouze zákazu svého dalšího geniálního díla (Lotus 88) a poté co opět jdočkal vítězství v GP (De Angelis v Rakousku 1982) a dojednal smlouvy na turbomotory Renault bohužel předčasně zemřel.
            Mansell zůstal u Lotusu ještě další dva roky (ve dvojici s De Angelisem tvořili velmi dobrou jezdeckou sestavu - jen monoposty Lotusu postrádaly kvalitu vítězných vozů).
            Frank Mansella dlouho sledoval...a angažoval ho protože až do té doby pro něj jezdili samý cizinci (dost možná na to měla vliv nešťastná smrt Pierse Couraga - angličana a jeho blízkého přítele)...a angažoval ho ke Keke Rosbergovi.
            A Keke Rosberg nešel do McLarenu zas až tak za penězi (Williams ho po vítězství v šampionátu 1982 platil velmi dobře - na úrovni tehdy nejlépe placených pilotů)...byl rozčarovaný především nespolehlivostí turbomotorů Honda...a mimo to se mu nelíbilo angažování Mansella. Důvod? Kdo si pamatuje GP USA v Dallasu 1984 tomu to bude jasné...Keke Rosberg tehdy útočil na vedoucí pozici Mansella a ten se neštítil pro udržení pozice kličkovat...zkrátka Keke Rosberg od té doby neměl o Mansellovi dobré mínění (to ještě byla doba kdy si piloti nedrželi své pozice tak tvrdošíjně a nebylo běžné blokování a vytlačování z trati (viz legendární souboj Gilles Villeneuve - René Arnoux v Dijonu 1979).
            Když se pak Keke Rosberg dohodl s McLarenem (kde nahradil odcházejícího trojnásobného šampiona Nikiho Laudu) uvedl že Mansell vůbec nebyl problémový jezdec jak si myslel...že ukázal že je velmi rychlý a nebyly s ním žádné problémy a třenice...asi proto že ani jeden z těchto dvou pilotů nebyl typ Nelsona Piqueta či Alaina Prosta kteří politikařili v zákulisí a požadovali od týmu exkluzivní podporu na úkor svých týmových kolegů.

            Ono vyhrávat můžeš...když na to máš auto...a Williams měl to opravdu vítězné auto až na konci roku 1985...proto Mansell vyhrál v závěru dva závody a Keke Rosberg jeden. ještě na Monze připravila nespolehlivost oba piloty o jisté vítězství (kdyby byla spolehlivost OK bývali by obsadili v závodě první dvě místa...Williams na Moze doslova létal.

            Jinak Mansell...musel v jednom týmu bojovat s Keke Rosbergem, Nelsonem Piquetem a Alainem Prostem...třemi šampiony. A jeho výsledky po jejich boku jsou dostatečně výmluvné. Je třeba připomenout že Mansell byl typ opravdového závodníka, rychlého a odhodlaného...v době kdy byl na vrcholu ale hodně dělala spolehlivost a skutečnost zda měl pilot v týmu exkluzivní postavení...na tom udělali tituly Piquet a Prost. A Mansell byl ve skupině s Gillesem Villeneuvem či Keke Rosbergem...

            To že se Frank na začátku sezóny 1986 zranil nic na pozici Mansella u Williamsu nezměnilo...Frank Piquetovi neupíral pozici č. 1...ale řekl jasně že nestaví druhý auto do počtu...a nebude úmyslně zpomalovat kolegu Piqueta když dokáže být rychlejší.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.62.XXX
              Z toho co jsem přečetl, tak jen to za sebe uzavřu, že nesouhlasím...

              Co jsem já vyčetl z jeho životního příběhu, tak vesměs všichni měli tendenci ho podceňovat a do jisté míry oprávněně... I ten Gerhard Berger ve Ferrari ho podceňoval... Každopádně všichni nakonec uznali, že to byl dobrý jezdec, který se vypracoval...

              On i ten jeho příběh, že šel po motokárách do práce, oženil se a se ženou prodali dům, ve kterém žili, aby z těch peněz koupili Nigellovi místo v F3. Načež to angažmá nedopadlo vůbec dobře a vypadalo to, že ty peníze spláchl do kanálu... Pak posílal dopisy na všechny strany v naději, že mu někdo dá šanci a ta skutečně přišla... Mmj i proto ta helma, aby oslovil sponzory, tak se profiloval jak Brit...

              Co se týče angažmá u Lotusu... Dostal šanci testovat a případně získat místo 3. pilota... Pokud se nepletu, tak ten test odjel zraněný (Měl tuším pochroumaná záda)... A pokud se nepletu, tak neudělal špatný dojem, ale to místo získal i trikem, že jeho manažer řekl Chapmanovi, že pokud ho nepodepíše on, tak už mají dohodu jinde a Chapman mu na to skočil a Mansella podepsal...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                176.97.15.XXX
                Souhlasit nemusíš...ale na tom že máš zkreslené informace a píšeš pouze svoje subjektivní názory které jsou hodně vzdálené realitě nic neuděláš.

                Ten popis Mansellovych začátků máš dobře načtený, ale řeč byla o Mansellovi kariéře a skutečnosti že byl součástí TOP společnosti mistrů světa...což ty jsi v úvodu naší diskuze zlehčoval...stejně tak dalších několik klíčových skutečnosti kolem jeho kariéry ignoruješ.

                Nejde mi to že máš jiný názor, ale argumentuješ nepřesně. Jestli nepovažuje s Mansella za špičkového pilota OK. Ale argumentace typu: "Za druhé Frank Williams se před sezónou těžce zranil a tým tak přišel o svého šéfa... Williams jakožto Britský tým pak měl blíže k Mansellovi..." je promiň mi to...blbost.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.62.XXX
                  Já bych neřekl, že nepovažuji Mansella za špičkového pilota, ale určitě ho nepovažuji za pilota kalibru Senna, Prost... A i ten Piquet měl za mě rychlejší vzestup... Teď nemyslím jen titul MS, ale Piquet relativně rychle ukázal, že je na úrovni Laudy a vlastně hned se stal jedničkou v silném týmu... Mansellovo angažmá v Lotusu nepovažuji za příliš dobré... Chápu, že Mansella neměl v Lotusu rád šéf týmu Peter Warr... Zatímco Piquet byl jedničkou, měl za zády silného sponzora Parmalat... Vždy je to těžké srovnávat...

                  Když čtu ty historky typu, že Piquet kroužil před Mansellem, načež mu přišlo varování ohledně spotřeby, tak přepnul na úspornější mapu, následně ho Mansell dojel a předjet... Piquet nechápal, jak je to možné, ale vzápětí se dozvěděl, že Mansell dostal to stejné varování, ale prostě ho ignoroval a risknul to... Stejně jak ty píšeš o tom kličkování... S Mansellem měla větší, či menší problém většina startovního pole, která s ním přicházela do styku na trati... A to i v nižších sériích...

                  Jinak jsem ročník 87 a vycházím z toho co jsem četl... Ano jedná se o mé názory... Četl jsem příběh Mansella i Piqueta a jejich pohled na situaci se samozřejmě liší... Piquet tvrdí, že mu byla slíbena pozice č. 1, ale Frank tam pak nebyl a nebyl tam ani nikdo, kdo by se k tomuto "slibu" měl... Ve chvíli, kdy bojovali oba dva o titul v 86 a Mansell k němu měl blíž, tak už bylo pozdě... Nakonec pohořeli jak Mclaren 07...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • FantomasMan

      FantomasMan

      185.142.50.XXX
      To som sa pousmial nad konštatovaním, že Ricciardo je špičkoví pilot. To platilo "veľmi" dávno. Ale dnes už určite nie.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No jestli uplatňuješ pravidlo jsi dobrý jak tvoje poslední "sezona", tak ano - není Ricci špička .... když to vemeš celkově, tak: byl lepší než tituly ověšený Seb, jel rovinu s mladým Maxem, porazil Hulka i Ocona, a až v McLarenu s Landem narazil. Takže když to vemeš tak měl proti sobě jen nadprůměrné až špičkové piloty, a né každy jezdec má takové srovnání.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama