DISKUZE K ČLÁNKU Vettel kritizuje rostoucí počet závodů. F1 by se podle něj měla zamyslet

Počet závodů v kalendáři Formule 1 neustále roste. Sebastian Vettel si myslí, že to není dobře. Královská třída motorsportu by podle něj mohla kvůli tomu ztratit svou výjimečnost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel kritizuje rostoucí počet závodů. F1 by se podle něj měla zamyslet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 19.10.2021 08:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 18.10.2021 03:47
Co se s Vettelem stalo, že najednou začal ve všem… »
» Lotusolog (Hlasovali 3 lidé) 18.10.2021 08:38
Já to říkám už dlouho, nebýt rychlého Red Bullu v… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 18.10.2021 08:56
Nevím no, pro mě osobně není problém počet ale na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Poky

    Poky

    78.80.97.XXX
    Driv, kdyz jsem propasl zavod tak me to stvalo. Tedla pri tom mnozstvi si reknu ze za tejden se jede zase. A to je to nac Vettel narazi. Uz to neni tak exkluzivni, fanousku ubiva i diky tomu ze je tolik zavodu a prestava je bavit to pravidelne sledovat.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.188.242.XXX
      Nemyslím si, že to tak je... Spíš bych řekl, že je to naopak... F1 potřebuje generovat více a více obsahu, aby zůstala relevantní v dnešní době... Dříve jsi možná litoval, když jsi propásl závod... Protože závod byl v neděli ve 14:00 a přes to nejel vlak... Pokud sis to nenahrál na video, popř. jsi někde nechytil reprízu tak jsi měl smůlu... Taky obecně nebylo na co koukat a musel ses přizpůsobovat TV programu..

      Dnes ale žijeme v onlineu a můžeš se na závod podívat kdykoli zpětně... Tzn. už se nestává, že bych něco prošvihl. Obsahu, který se uchází o mou pozornost, je prakticky nekonečné množství... Prakticky se nestává, že bych vyšel ven bez sluchátek a neposlouchal nějaké podcasty nebo rozhovory... Taková je prostě doba... A tomu se F1 musí přizpůsobit... Musí chrlit hodně obsahu a ten obsah musí být zajímavý, protože kdykoli můžou přepnou na něco jiného... Předplácím si Netflix, HBO, Skylink, O2TV, YT premium... Tzn. je na co přepínat...

      Hrát si na to, že jako my jsme výjimeční My jsme k dispozici jen tyhle dny, v tuhle dobu... Na to už dnes nikdo není zvědavý...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Nevím no, pro mě osobně není problém počet ale na jakých tratích se jezdí. Spoustu tratích bych škrtnul ( Monako, Singapůr, Maďarsko, Francii,...) a naopak nahradil jinými (Malajsie, Portugalsko,....).

    A argument mechanici a jejich volný čas neberu. Je to exkluzivní výběrová a hlavně perfektně zaplacená práce. Každý má právo volby a předem ví, do čeho jde

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.160.XXX
      Já ti dám škrtnout SIngapůr nebo Maďarsko, tam bývají dobré závody 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Lotusolog

      Lotusolog

      82.113.45.XXX
      s tím Monakem naplno souhlasím. Už jsem si říkal, že jsem asi jediný kacíř, alu jsme dva :) Jednak jsou tam nudné závody a zároveň už jsem alergický na ty VIP osobnosti, modelky atd., které se tam předvádí a o F1 ví kulový

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Nemyslím si, že jsme jenom dva co by zrušili Monako. Jsou mizerné tratě kde se blbě předjíždí, ale všude jinde je aspoň nějaká šance. V Monaku to prostě není závodní trať, o sport se tam nejedná.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Co se s Vettelem stalo, že najednou začal ve všem vrtat?
    Neudělal by líp, kdyby se zamyslel nad sebou a svými výkony? Vždyť ani vedle Strolla který není zrovna nijak extra zářivý jezdec nevyniká. Navíc ani s kopii mistrovského Mercedesu žádný zajímavý výkon ještě nepodal.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lotusolog

      Lotusolog

      82.113.45.XXX
      Já to říkám už dlouho, nebýt rychlého Red Bullu v jeho době, tak nikdy nemá 4 tituly. Pro mě není srovnatelný s Prostem, ačkoliv mají oba stejný počet. Jinak pokud jde o závody, já klidně budu sledovat F1 každý druhý víkend :), ovšem chápu ty mechaniky a jejich rodiny.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Mechanici brečí na nesprávném hrobě. Dnes se sice jezdí o pár závodů navíc, ale kdysi se testovalo vozy téměř po každém závodě, takže oproti dobám kdy v F1 ještě vládla demokracie a svoboda mají dnešní mechoši velké leháro.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      S výkony už toho moc neudělá. Ale s těmi mechaniky má pravdu. 03

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Lubomír O.

      Lubomír O.

      37.188.163.XXX
      Vettel si chystá půdu, za deset let chce šéfovat FIA 😁

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      To by udělal, ale Vettel by si ty své špatné výkony stejně zase jen nějak omluvil 11 Dodnes si nejsem jistý zda si skutečně uvědomuje kolik chyb v tom roce 2018 napáchal a nese si to dodnes.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.177.21.XXX
      Tak ta letošní kopie se asi uplně nepovedla, nicméně je fakt, že Stroll boduje pravidelně narozdíl od Vettela a ten nebýt té pódiové haluzi, tak je na tom o dost hůř. Jenže když to nejde na trati tak musí alespoň čeřit vody jinde. Jednou je to ekologie, podruhé ubozí mechanici atd.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama