DISKUZE K ČLÁNKU "Neměli jsme výkon, byli jsme nespolehliví," přiznává Honda. Co pomohlo k návratu mezi špičku?

Honda vzpomíná na svůj návrat do Formule 1 před šesti lety s McLarenem a popisuje, jak ji potíže pomohly dostat se do současné formy, kdy bojuje s Mercedesem o mistrovský titul.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Neměli jsme výkon, byli jsme nespolehliví," přiznává Honda. Co pomohlo k návratu mezi špičku?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 98, poslední 24.09.2021 09:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 22.09.2021 10:47
Dodavatel co nestíhá? RB je teď štěstím bez sebe,… »
» Petr Hloušek (Hlasovalo 6 lidí) 22.09.2021 09:01
já si tedy nemyslim že jakékoliv automobilky… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 22.09.2021 10:48
Naštěstí ne tak dlouho, jako Renaultu. 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Leclerc dostane vylepšenou pohonnou jednotku. Bude startovat mezi posledními.

    Je to tak. Mnozí ještě dnes Hondu pomlouvají za neschopnost, ale koukněme třeba na Ferrari, které mělo nad Hondou tak velký náskok a nakonec se muselo uchýlit k podvodnému motoru. A myslím, že teprve teď ze sebe tlačí zvýšené úsilí podobné Hondě. Přitom není jisté že tahle snaha bude stačit na udržení dobrého jména.

    Renault taky nic moc, ale kdyby jsme měli éru ERS zprůměrovat, tak dopadne lépe než movité Ferrari. A to Lotus převzal v dost zuboženém stavu a musel své síly rozložit i do budování celého týmu což motorárně odčerpávalo podstatný díl prostředků.

    Kdybych měl motoráře postavit do řady, tak jednoznačný prim má Mercedes, pak Honda za svou urputnost a vlastně i hrdinský čin že se nevzdala po rozvodu s McLarenem. Na třetí místo bych umístil Renault, který sice nijak nevynikl, ale ani nezklamal a na konec bych odsunul Ferrari.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.253.XXX
      Tak Ferrari bylo 2014 motorově katastrofální (ne jen motorově, ale ta PJ byla nejhoší z tří vrýboců 2014). Od 2017 už to byl motor, který skonči lslavnou dohodou s FIA, takže asi tak. A Renault nic moc, no když uvážíš, že jezdí s upravenou PJ z 2019 tak to furt stačí motorově na Ferrari taky něco ukazuje. Hlavně problém byl, že Renault/ALpina už dopředu chtěli stavět nový motor, který mohl být už letos, ale rozhodli se ladit věci a dát ho až příští rok, můžou přijemně překvapit 03

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Nakonec příjemně překvapí i Ferrari. Jen je smutné, že dalo přednost čmoudíkům před vlastním úsilím.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • kubajs

          kubajs

          45.82.234.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Marchionne nejspíše byl hodně tvrdým šéfem, ale to neznamená, že o tomhle podvodu věděl, ani to neznamená, že by s takovým podvodem souhlasil. Vždyť on by byl první na řadě kdo by mohl přijít o kejhák.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • kubajs

              kubajs

              45.82.234.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.253.XXX
                Můžeš o tom pochybovat jak chceš, Binotto je šéf týmu. March byl prezidentem v ramci koncernu 03

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • kubajs

                  kubajs

                  45.82.234.XXX
                  Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.253.XXX
                    Nevím jaký máš představy o chodu celého koncernu, ale máš pocit, že Binotto za ním šle a řekl: hele Karle, dej nám tady 5 miliard na sezonu, uděláme nelegální motor a možná vyhrajeme titul, pokud to Vettel nezahodí?

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                To si jako namlouváš, že Binotto přišel za Marchionnem a řekl. "Hele Sergio, mám v plánu skvělé vylepšení výkonu naších motorů. Je to sice nelegální, ale Výkon budeme mít skvělý a těch pár čmoudíků s grepovou vůni si v boxech nikdo nevšimne. 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • kubajs

        kubajs

        45.82.234.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.253.XXX
          Nemůže, protože dopředu říkají jak to je, narozdíl od jiných týmů 03

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • kubajs

            kubajs

            45.82.234.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.253.XXX
              Zase porovnavas jabka a hrušky. V8 neměli takový vliv výkonově jako současné V6. Navíc to bylo Mercedes 820 koní, Renault 810 a Ferrari 800. Jenže Renault měl nejlepší spotřebu a to se výrazně hodilo při zákazu tankování, takže to bylo sakra znát, že RB a Renault/Lotus nemuseli šetřit palivo během závodu jako konkurence 03

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Pomohlo AVL, pomohl Mario Illien, bez tohoto by Honda zřejmě odešla
    A pochopitelně nejvíce posunul Hondu ELseňor, ten má největší zásluhy. Akorát byl vždy výkonově " hubou" o dva roky napřed. 18 Beru to v jeho případě v ramci tolerance. 04
    Teď vážně teď má Honda výbornej motor. taky do toho dala neskutečný ranec peněz. Ale i tak musím pochválit. 11 První rok zcela konkurenceschopná jednotka. Zcela...to dříve nebylo.

    Vrátím se k velikosti nula....to tu dříve jistí experti vykřikovali, že Mclaren chtěl po Hondě nesmyslně malej rozměr. Když pominu že se tvrdí že to tak nebylo....tak mohu konstatovat, že Honda má letos o hodně menší rozměry než za ery Mclarenu, takže ten motor postavit jde , jenže tehdy Honda neuměla nic a nic neměla připraveno a dle toho to vypadalo. Takže hoši poupravte si názor a hlavně je potřeba vědět že ZERO funguje. 13

    + 6 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama