DTM odhalilo kalendář: Vrací se do Anglie a Itálie

-haj / iMotorSport.cz, 8. prosince 2017, 19:15 Google+

DTM v příští sezoně zavítá na dva okruhy, kde se letos závod nejel. ITR, promotér série, postoupil kalendář na rok 2017 FIA ke schválení.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
start

start | foto: dtm.de - HOCH ZWEI

Sdílejte článek

V kalendáři najdeme novinky - DTM se vrací do Velké Británie, konkrétně na okruh Brands Hatch. Tam se jelo naposledy v roce 2013. Změnou však je, že tentokrát se závod pojede na trati Grand Prix, tedy nikoliv na zkrácené verzi jako v letech 2006-13. 

Podle Autosportu byl zvažovaným okruhem také Donington Park, avšak ITR vždy preferovalo spíše Brands Hatch. Druhou novinkou kalendáře je Misano. V Itálii se jelo naposledy v roce 2010. Příští rok zde vyrazí vozy DTM na trať na konci prázdnin. 

Kalendář DTM na rok 2018:
5. - 6. května, Hockenheimring
19. - 20. května, Lausitzring
2. -3. června, Hungaroring
23. - 24. června, Norisring
14. - 15. července, Zandvoort
11 .- 12. srpna, Brands Hatch
25. - 26. srpna, Misano
8. - 9. září, Nürburgring
22. - 23. září, Red Bull Ring
13. - 14. října, Hockenheimring

Vytisknout

Diskuze: DTM odhalilo kalendář: Vrací se do Anglie a Itálie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Audi, Formule E

Formule 1 versus. Formule E: F1 zaznamenala nižší sledovanost

Ferrari 488GTE týmu Scuderia Corsa s posádkou Christina Nielsen, Brett Curtis, Alessandro Balzan

Nezapomenutelný souboj mezi Ferrari a Fordem pokračuje

Mercedes

Mistrovství světa Formule E 2021: Kalendář závodů znovu revidován

Stáj DS Virgin Racing odhaluje před prvním závodem druhé sezóny mistrovství Formule E FIA nový design svých vozů, v nichž se piloti Sam Bird a Jean-Eric Vergne poprvé objeví během posledních testovacích jízd 24.–25. srpna v Donington Parku.

Vývoj ve Formuli E: Velká čtyřka Mercedes, Porsche, BMW a Audi na startu

start

DTM ruší zahajovací závod v Rusku a zkracuje kalendář

Toyota GR010 Hybrid s celkovým výkonem omezeným hranicí 500 kW (680 koní) pro šampionát WEC a závod 24h Me Mans

Toyota představila GR010 Hybrid Le Mans Hypercar s výkonem 680 koní

reklama

Doporučujeme

DTM čeká příští rok navýšení počtu závodů

Kalendář DTM 2018 je zase o něco jasnější

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Mistrovství světa Formule E 2021: Kalendář závodů znovu revidován

  2. Formule 1 versus. Formule E: F1 zaznamenala nižší sledovanost

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud