DISKUZE K ČLÁNKU GP ŠPANĚLSKA: Verstappenovu spanilou jízdu lemovali piloti Mercedesu

Španělská Grand Prix se tak trochu vrátila proti proudu času. Úprava závěrečné pasáže vrátila čas do let 1995 - 2003. Ovšem jak rychleji dnešní monoposty zdolávají Circuit de Catalunya dokazuje nejrychlejší kolo lepší bezmála o čtyři vteřiny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP ŠPANĚLSKA: Verstappenovu spanilou jízdu lemovali piloti Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 06.06.2023 13:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 3 lidé) 04.06.2023 17:45
Myslím, že LS se dostal před Hamíka z důvodu, že… »
» RoBertino (Hlasovali 2 lidé) 04.06.2023 17:49
U Ferrari bych to na zásadní propad neviděl. Na… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 04.06.2023 18:03
Mě to teda dneska osobně moc nebavilo. Né že by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Já už se těšil, že aspoň ty strategie ve Ferrari už půjdou dobře. Ale tvl, co to zase bylo....
    Tak mu dají na start tvrdý. OK, to se dá celkem pochopit, pokud bych jel na míň výměn, než ostatní, nebo prostě na jednu. Ale dát mu tvrdé a pak mu je vyměnit hned kolo po tom, co vymění kolegovi nejměkčí???
    A když nakonci vědí, že jsou ty tvrdé pomalé, tak mu je dají na pár kol znovu? Vždyť díky konci v Q1 musel mít nepoužité červené. Na nich mohl předjíždět furt.
    To je fakt tragedie. Za Binotta to bylo to samé, ale aspoň jelo auto. Mattia zpět!!! 12

    Mimochodem Russellovi mohli dát tvrdé a jet na jednu zastávku. Ono my to šlo, ne že ne.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.183.80.XXX
      LEC měl pro závod tyto nové sady: 2x tvrdá, 1x střední a 1x měkká.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Sice nevím, na čem chtěl jet Q2 a Q3, ale OK.
        Co tvrdá, střední, měkká.....
        Připadá mi to lepší, než použít 2x tvrdou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Hwrychlik H.

          Hwrychlik H.

          90.183.80.XXX
          Omlouvám se, mám tam chybu. Měl o jednu měkkou navíc. Tedy 2xH, 1xM a 2xS.
          Můj názor je ten, že měl začínat na S nebo maximálně na M. Nejvíce pozic se dá získat v prvních kolech.
          Ale asi s těmi jejich problémy s opotřebením počítali, že tvrdé zahřejí rychle a že budou fungovat.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            No hlavně nemělo smysl jet na tvrdých stint jen tak dlouhý, jaký by zvládly i softy. RB jely delší stint na M.
            Jak píšeš, na začátku se těch pozic zá získat víc.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Hwrychlik H.

              Hwrychlik H.

              90.183.80.XXX
              U Ferrari je alfou a omegou špatná práce s managementem pneu. Jinak věřím že by byli daleko blíž RB. Paradoxně jim to ale někdy pomůže v kvalifikaci když je obecný problém zahřát pneu, tak tam jsou najednou vepředu. Otázkou je, pokud najdou na toto lék, tak jestli zároveň moc nezpomalí.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Monaco nám zlomilo vaz! Rekonvalescence tady v Barceloně nabrala ten správný směr 01
    (Che11co))

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Racek

      Racek

      78.80.232.XXX
      Checo se oořádně rozjel až v druhé polovině závodu a to bylo už pozdě ma stupně vítězů, Ale ani se nedivím, on start ve středu pole je opravdu divoký a asi nechtěl riskovat, jako Russel. No, chybělo nakonec málo.
      Stejně si nakonec asi oddechl.
      Moc pěkný závod zajel Čou, jeho předjížděcí manévry jsou opravdu kvalitní, jen to auto letos zaostává. Stejně tak Cunoda, oba kluci jsou letos opravdu dobří..
      Sainz si s ne moc dobrým Ferrari poradil o dost lépe jak Leclerck, ten je z vozu čím dál tím víc rozladěn a je to na něm moc vidět. Ferrari o něj asi přijde, myslím...
      Jinak pěkná Velká cena a záběry na bitvy ve středu pole tomu dojmu pomohly. 04 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    Závod tedy nic moc, kdybych nebyl v práci, tak bych radši doma dělal něco na zahradě.
    Max si jel vlastní ligu, to co potřeboval. Mercedes velmi překvapil, ale musí to zlepšení potvrdit v dalších závodech, jedna vlaštovka jaro nedělá. AM dneska žádná sláva, vypadá to jako když potřebovali dodat sebevědomí Lanceovi aby jednou porazil Fernanda. Alpine velmi podobný příběh jako Hulk - skvělá kvalda a závod bída. Ferrari nezklamalo - opět podivná strategie u Charlieho - to je prostě Ferko, pořád stejně špatný. Vlastně jsem dnes nejvíc sledoval Cunodu, ten jel pěkně, z dobrých bodů ho sundala až velmi přísná pentle. A McLaren, co k tomu říci? Ani nevim, ti se na špici už jen tak nevrátí

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Mě to teda dneska osobně moc nebavilo. Né že by se nic nedělo ale dneska mě to přišlo tak nějak bez náboje.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.239.XXX
      Chyběl Masi 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Však už několikátý závod v řadě nebyl žádný incident, doslova ani v tom Monaku12 ....a bez toho by ani pan kouzelník Massi nic nevymyslel 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Asi potřebuješ americký scénář závody, několik fází přerušení a SC, a restart závodu na poslední kolo. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Spíš mě zabijí to jasné rozložení sil. Třeba Miami se mi líbilo o dost víc, když Peréz dokázal slušně vzdorovat Maxovi. To v Barce byl top5 jasnej.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.62.XXX
    Za mě super závod... Konečně poctivá GP bez VSC, SC, ČV apod. umělých nesmyslů... Co se týče Mercedesu, tak samozřejmě mám radost, na druhou stranu mě štve, že takto nezačali sezónu... Je to opravdu hloupost nenásledovat ty nejlepší a to jak v podání Mercedesu, tak v podání Ferrari...

    Lewisův výkon byl dobrý, mrzí mě jen, že start nevyšel 100%, kdyby se tam prosmýkl před Sainze, tak jsme mohli vidět přímé porovnání s Maxem... Na druhou stranu bylo by naivní očekávat, že by s ním bylo možné závodit... Na třetí stranu byl Mercedes na té úrovni, na které jsem říkal, že Aston ještě není... Tzn. kdyby dostaly příležitost, tak by byly schopni RB zatopit a tak trochu se to dnes stalo, když oba Mercedesy skončily před Perézem... Nikoli jako v minulých VC, kdy RB prošly startovním polem jako horký nůž máslem...

    Před Perézem skončil především Russell, který s ním jel v přímém porovnání (Start jsem neviděl v opakovačce, ale působil pravda kontroverzně), tak či tak opravdu super výkon... Letos se role trochu obrátily, LH sbírá více bodů, ale GR je za mě 100% a nedá mu vydechnout... Rozhodně je v pozici, kdy to může otočit ve svůj prospěch a za mě je až výjimečně dobrý...

    Mrzí mě Mclaren, protože dnes na to měli... Hrozně rád bych věděl co se dělo u Ferrari, proč nasazovali bílé gumy... Protože to laicky od televize nedávalo žádný smysl... Zvlášť potom 1. stintu Charlese... Je to opravdu až divný jak špatní jsou...

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    93.99.211.XXX
    nakonec docela zajímavý závod, na zadnějších pozicích i dost předjíždění, zajímavé taktiky, propad ferek a bohužel i Landa. pro toho v podstatě závod skončil v prvním kole 05. jen o vítězství bylo jasno prakticky ihned a jen veliká chyba Maxe či porucha RB to mohla trošku zamotat. ale ani jednoho si asi letos moc neužijeme.
    nepřeju nikomu nic špatného, ale přál bych všem nějaké zajímavé závody a v lepším případě šampionát jako takový.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      U Ferrari bych to na zásadní propad neviděl. Na Red Bull a Mercedes zjevně nemají, Carlos za sebou nechal Alpine i AM a Charles přes ony šílené pneušarády nahnal osm pozic, zatímco takový Pérez jen sedm. Pravda, ambice jsou věc docela jiná...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama