Hybridní Mitsubishi Outlander v Evropě boduje, stává se nejprodávanějším modelem značky

Mitsubishi Outlander PHEV MY19

Mitsubishi Outlander PHEV MY19 | foto: Mitsubishi Motors

Pouhý rok po překonání milníku 100 000 prodaných vozů na konci ledna 2018 vytvořil Outlander PHEV v Evropě nový rekord, když se stal nejprodávanějším modelem Mitsubishi v tomto regionu.

Zdvojnásobení prodejů

Mitsubishi Outlander PHEV si v roce 2018 zachoval postavení nejprodávanějšího plug-in hybridu v Evropě napříč všemi segmenty, tedy již čtvrtým rokem v řadě, a navíc se postupně stal vůbec nejprodávanějším modelem Mitsubishi – poprvé v listopadu 2018, přičemž tuto pozici následně potvrzoval i v měsících dalších.

Nový Outlander PHEV staví na úspěchu modelového provedení 2019 s výrazně nižšími emisemi na úrovni 46 g/km; jeho prodeje v Evropě se za posledních 6 měsíců meziročně zdvojnásobily na měsíční průměr přesahující 3000 vozů a současně ke značce přitáhly movitější zákazníky, což bylo možné pozorovat i v dalších světových regionech.

Vyspělí zákazníci

Outlander PHEV spojuje hospodárnost vyplývající z nasazení špičkových technologií, univerzální všestrannost, typicky japonskou kvalitu a ekologické parametry, to vše ve stále oblíbenějším formátu SUV; setkal se proto s pozitivním postojem evropských zákazníků (vedle dřívějších daňových pobídek), což se odrazilo v novém vývoji a odpovídajícím nárůstu prodejů, např. na německém nebo francouzském trhu.

Za období od října 2013 do ledna 2019 se v Evropě prodalo celkem 126 617 vozů Outlander PHEV (dle údajů MME).

 Nové výsledky komentuje Bernard Loire, prezident a generální ředitel MME: „Pro řadu evropských zákazníků je dnes Outlander PHEV s emisemi 46 g/km vozem pro skutečně veškeré účely, který s přehledem zvládne městská centra s povolením pouze pro bezemisní vozidla, stejně tak jako dlouhé rodinné trasy nebo zdolávání horských serpentin s hnacím ústrojím Twin Motor 4WD.“

img-responsive

Mitsubishi Outlander PHEV MY19 | foto: Mitsubishi Motors

„Outlander PHEV je vlajkovou lodí naší značky, evropským bestselerem, určovatelem trendu, kterého si pečivě všímá celé odvětví, a zároveň ukazatelem dlouhodobé strategie Mitsubishi Motors, spojujícím dobrodružné tradice vozů SUV s pokrokovými technologiemi elektrifikace.“ dodává Loire.

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu