Nejprodávanějším modelem značky byla v listopadu poslední generace Škoda Octavia s 20.911 vozy (tj. +17,4 % proti listopadu 2008). Prakticky stejné oblibě se těší Škoda Fabia s 19.598 vozy (tj. +23,2 % proti listopadu 2008).
Nejvíce vozů dodala Škoda Auto v listopadu zákazníkům v západní Evropě, celkem 25.565 (tj. +29,8 % proti listopadu 2008). Německo se na tomto odbytu podílelo téměř polovinou (tj. 10.219; +32 % proti listopadu 2008). Výrazně rostly proti loňsku prodeje značky Škoda i ve Velké Británii, a to o 45,3 % (tj. 2.511 vozů).
Úspěchy sklízí společnost Škoda Auto také na trzích v zámoří. V Číně prodala automobilka za měsíc listopad 11.186 vozů (tj. +172,8 % proti listopadu 2008), v Indii pak 1.238 vozů (tj. +69,4 % proti listopadu 2008).
Prodej v České republice za listopad 2009 činí 5.403 vozů, což znamená meziroční nárůst o 10,6 %.
Škoda Auto vykázala meziroční nárůst prodejů o 26 %
Mladoboleslavské Škodovce se za měsíc listopad podařilo prodat celkem 55.460 vozů. V porovnání se stejným obdobím roku 2008 to odpovídá nárůstu 26,0 %. Nejsilnějšími prodejními trhy jsou Německo a Čína. Vysoká poptávka setrvává u modelu Fabia a Octavia.
Další zprávy
-
Karel Gott (†80) se posmrtně dočkal další ceny: Audiokniha zabodovala!
-
Jaromír Soukup stále nerozdýchal "zradu" od Agáty? Skrytý útok na Dopitu!
-
Martin Prágr ze StarDance: Svatební fotka se záhadnou brunetkou zmátla fanoušky
-
Svůdná Natália Mykytenko ze Svateb na první pohled předvedla křivky v bikinách
-
Jožo Ráž poprvé k tomu, proč ujel od nehody: Jsem v tom nevinně!
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!