Ve třídě GT2 se dá v tuto chvíli sázet snad jen na jeden ze dvojice vozů týmu Gruppe M. I v Imole se zdálo, že jejich posádky jedou s úplně jinými Porsche, než zbývající týmy této kategorie. Lieb / Rockenfeller na vítěze kvalifikace nestačili ani v závodě a Collard se Sugdenem se radovali z dnešního vítězství. Třetí místo získala posádka Kaufmann / Moro, kteří však ztratili na vítěze třídy 6 kol!
Imola, závod
1. GT1 Longin/Kumpen/Hezemans Corvette C5R 3:01:40.505
2. GT1 Lamy/Gardel Ferrari 550 Maranello +19.264
3. GT1 Babini/Biagi Maserati MC12 GT1 +24.005
4. GT1 Bertolini/Wendlinger Maserati MC12 GT1 +53.757
5. GT1 Peter/Buncombe/Rusinov Maserati MC12 GT1 + 1 kolo
6. GT1 Melo/Belloc Ferrari 575 Maranello GTC + 3 kola
7. GT2 Collard/Sugden Porsche 996 GT3 RSR + 3 kola
8. GT2 Lieb/Rockenfeller Porsche 996 GT3 RSR + 3 kola
9. G2 Balfe/Derbyshire Mosler MT900R + 8 kol
10. GT1 Casoni/Varini/Panzavuota Saleen S7 R + 9 kol
11. GT2 Kaufmann/Moro Porsche 996 GT3 RSR + 9 kol
12. GT2 Ried/Ried Porsche 996 GT3 RS + 9 kol
13. GT2 Moccia/Busnelli Porsche 996 GT3 RSR + 10 kol
14. GT2 Vonka/Amaduzzi/Castro Porsche 996 GT3 RS + 11 kol
Foto: DPPI/FIA GT
Imola: Corvette slavil první vítězství
Neobyčejně vysokou daň si vybral italský okruh na spolehlivosti startujících vozů.
Pod modrou oblohou a za vysoké teploty dokončilo tříhodinový závod pouze 24 vozů. K naší velké radosti prokázal český tým Vonka Racing spolehlivost jejich Porsche a připsal si další cenné body do šampionátu. Tým GLPK Carsport sice zvítězil ve včerejší kvalifikaci, ale Mike Hezemans hovořil o spolehlivosti jejich vozu s rezervou. To se také potvrdilo při ranním warm-up, kdy se rozpadla převodovka. Naštěstí mechanici vše zvládli dát do pořádku a po startu si Hezemans vedení nenechal vzít. Po sérii skutečně rychlých kol předával vůz na prvním místě Longinovi. Belgičan dlouho odolával tlaku Maserati týmu Vitaphone, ale vzhledem k tomu, že musel Biagi brzy do boxů, nenechal se vyprovokovat, vedení přepustil a s přehledem raději udržoval druhé místo. Kumpen jako třetí z vítězné posádky kontroloval v závěru závodu situaci a s náskokem 19 vteřin zaslouženě protnul cílovou čáru jako první.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Martin Dejdar řekl, co je zrůdné! Jde o politiku
-
Jaromír Soukup si to nechal pro sebe! Tajemství prozradil advokát Hanychové
-
Počasí: Zimu do Česka přinesla tlaková níže Caetano. Co od ní můžeme čekat?
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist