Spojení obou jmenovaných týmů je zčásti „vynucené“ úsporou finančních prostředků a zčásti je to také logické spojení dlouholeté britské vytrvalostní zkušenosti s velkým čínským kapitálem. Tým bude ve vytrvalostním mistrovství světa pod jménem DC Racing nasazovat do závodů dva prototypy Oreca 07. V konkurencí nabyté kategorii LMP2 tak do sezóny 2017 vstupuje silný hráč s těmi nejvyššími ambicemi.
Tým DC Racing byl založený teprve v roce 2015, ale hned ve své první sezóně vyhráli David Cheng a Ho-Pin Tung titul asijské vytrvalostní série v kategorii LMP3. Opojení tímto raketovým nástupem způsobilo, že pro sezónu 2016 čínský tým rozšířil svou působnost na asijském kontinentu přestupem do kategorie LMP2 a současně se prezentoval i v celosvětové vytrvalostní sérii. Vítezství ve Zhuhai a Buriramu a série dalších pódiových umístění v asijském mistrovství však byla v ostrém kontrastu s výkony týmu ve WEC.
Tým Jota Sport byl v loňské sezóně schovaný pod názvem G-Drive Racing, ale jak jsme již uvedli v jiném článku, Roman Rusinov se svými ruskými ropnými rubly odešel dle svého zvyku o dům dál a jméno Jota Sport znovu vyplulo na světlo vytrvalostního světa. Nutno podotknout, že Rusinov umí a spojení jeho rychlosti s ruským kapitálem z něj činí velmi žádané zboží. G-Drive Racing (Jota Sport) si v loňské sezóně nevedl vůbec špatně, což dokazuje jejich vítězná série z posledních 3 závodů sezóny WEC 2016 (Fuji, Šanghaj, Bahrajn). K tomu je ještě nutné připojit kromě dalších WEC pódií i úspěch týmu v ELMS. Jota Sport se opírá o 18 leté zkušenosti z vrcholového motorsportu, které jsou korunovány vítězstvím z Le Mans 2014 (kategorie LMP2) a dvěma 2. místy tamtéž (2015, 2016).
David Cheng, spolumajitel DC Racing: „Jsem velmi nadšený z toho, že se nám podařilo spojit síly s Jota Sport, a že se nám podařilo, a já pevně doufám, že ano, vytvořit velice silný tým pro World Endurance Championship 2017. Jsem rád, že si budu moci užívat závodění ve spolupráci se Samem Hignettem nebo Davidem Clarkem a ostatními členy Jota Sport. Myslím si, že spojením našich zkušeností z minulé sezóny WEC a skvělých výsledků z asijské Le Mans Serie se zkušenostmi Jota Sport vzniká velice silná kombinace. Naším cílem je posunout náš čínský tým dále a zajistit jeho rozvoj na mnoho let dopředu.“
Remy Brouard, týmový šéf DC Racing: „Upřímně děkujeme našemu partnerovi Sparkle Roll a samozřejmě Jackie Chanovi za jejich zvýšenou podporu pro rok 2017. Díky jejich důvěře můžeme s podporou od Jota Sport nasadit do sezóny WEC 2017 dva prototypy Oreca 07 v kategorii LMP2. Toto je společně s Davidem (Changem) a Ho-Pinem (Tungem) naše již pátá společná sezóna a pokaždé se nám podaří se posunout o krok dál. Toto (WEC 2017) je naše nová a zatím největší společná výzva. Naši čínští piloti budou rozděleni do obou vozů, které oba pojedou pod čínskou vlajkou. David Cheng usedne do vozu #37 a Ho-Pin Tung pojede ve voze #38. Kompletní posádky oznámíme již brzy.“
Sam Hignett, ředitel týmu Jota Sport: „Je to významný den pro Jota Sport i pro DC Racing. Tato naše nová aliance nám zajistí další rozvoj a naváže na úspěchy, které oba naše týmy dosáhly v loňském roce. Jota Sport má hrdou a dlouhou historii ve vytrvalostních závodech, ale máme také velmi silnou tradici ve spolupráci s ambiciózními a silnými týmy a partnery. Proto jsem rád, že můžeme v nadcházející sezóně spolupracovat s Jackie Chan DC Racing a věřím, že společně dosáhneme velkých a chutných vítězství.“
David Clark, šéf týmu Jota Sport: „Dnešní zpráva o našem partnerství je velice vzrušující a slibuje další skvělé období ve WEC 2017 v kategorii LMP2. David (Cheng) a ostatní partneři Jackie Chan DC Racing prokázali, že mají ambice dosáhnout na samotný vrchol v této nejnáročnější disciplíně motorsportu, jakou jsou vytrvalostní závody. Společně máme k dispozici veškeré ingredience pro dosažení těch největších úspěchů a již se nemohu dočkat, až za nimi společně vykročíme na závodní dráze.“