Oba vozy Audi R 18 byly v posledním závodě naprosto konkurenceschopné. Jak hodnotíte výkon vašich posádek?
SD: „Po Mexiku se nám podařilo udělat další krok vpřed v rámci naší výkonnosti. Oba naše vozy byly ve hře o vítězství. Jezdci byli dostatečně rychlí a dominovali ve všech jízdách, v kvalifikaci i v počátečních fázích závodu.“
Podmínky závodu vám asi poskytovali určitou výhodu?
SD: „Zdejší trať se svými 20 zatáčkami je poměrně obtížná. Při teplotě vzduchu 36°C a teplotě asfaltu 50°C to byla velmi těžká zkouška, kterou naše vozy prošly. V první polovině závodu jsme si před naší nejbližší konkurencí vypracovali asi minutový náskok. Opotřebení pneumatik nebylo v takových podmínkách tak vysoké - to byla naše asi největší výhoda."
Proč to tedy v Austinu nestačilo?
SD: „Vůz #7 měl velkou smůlu, protože v okamžiku nehody na trati právě opouštěl boxy po plánované zastávce. Navíc tato zastávka také neproběhla hladce. Vůz #8 ztratil 50 sekund při poruše elektrického systému a my stále analyzujeme příčinu. Nakonec nám scházelo 23 sekund na vítěze. V podvečerním horku se vůz R18 choval bezchybně, ale bohužel jsme neměli dostatek štěstí."
Jaká jsou vaše očekávání do zbytku sezóny?
SD: „Zejména ve druhé části sezóny jsme dokázali, že vůz Audi R18 je dostatečně spolehlivý . To nám dává určitou jistotu pro zbývající tři závody v Asii. V posledních závodech nám trochu chyběla rychlost, ale to máme v úmyslu ve zbývajících závodech napravit.“