Vlastník továrny Don Panoz, jenž je duchovním otcem seriálu ALMS, musel pozastavit vývoj drahých vozů třídy LMP1, neboť nebyl schopen konkurovat značkám Audi, Bentley a dalším.
Cílem a myšlenkou Dona Panoze bylo připravovat kvalitní vozy, se kterými budou moci za rozumné peníze startovat soukromé týmy a bojovat o přední místa. Tuto možnost nabízí nyní třída GT, kterou ovládají vozy Porsche. Panoz proti nim vysílá svoji dvojici Esperante GTLM s čísly 50 a 51. Pokud uspějí, nabídne Panoz další zákaznické vozy ke koupi.
Panoz sleduje dva cíle. Za prvé podporu svým modelům a značce, za druhé oživení konkurence v nejslabší třídě, jež postrádá potřebné vzrušení.
Zatím byli oznámeni dva jezdci. Již před časem podepsal smlouvu Bill Auberlen a nově i Robin Liddell. S jmenováním zbývajících jezdců počítá továrna až těsně před startem sezony v Sebringu.
Foto: ALMS / Rick Dole
Panoz Motor Sports nasadí dva tovární vozy
Panoz neuspěl v nejsilnější třídě, změnil taktiku a rozhodl se zaútočit ekonomičtěji.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu