Na britském okruhu Donington byly po sobotních kvalifikacích jasnými favority vozy Ferrari. Závod však přinesl velké překvapení. Přestože Saleen dvojice Alzen/Bartels startoval z poslední pozice, před závěrem závodu se dostal do vedení.
Své sehrála především spotřeba paliva, což přiznal Karl Wendlinger, pilotující nejrychlejší Ferrari. „Byl to obtížný závod. Museli jste být stále na limitu a přitom nespouštět oči z ukazatele paliva,“ vysvětluje jezdec stáje JMB Racing.
Nakonec kapituloval v boji s rychlejším vozem Saleen a než zůstat bez benzínu, rozhodl se pro úsporu. „Na konci jsem raději volil menší ztrátu rychlosti, než vypadnout z výborné druhé pozice.“
I když díky kolizi Alzena nakonec černé Ferrari zvítězilo, po časové penalizaci skončilo až na 5. místě.
Foto: DPPI / FIA GT
Ferrari jsou příliš žíznivá
Karl Wendlinger přiznal, že Ferrari F575 mají příliš velkou spotřebu, a to ho v boji s konkurencí omezuje.