Uwe Alzen a Michael Bartels, 1.
„V úvodu víkendu nás provázely problémy a museli jsme měnit motor, proto start z posledního místa. Závod byl však úchvatný. Pirelli odvedlo skvělou práci a díky patří i týmu a mechanikům. V samém závěru do mne narazil Luhr s Porschem o kolo zpět a nebylo vůbec snadné dojet poslední kolo,“ prohlásil Alzen.
„Největším úkolem po startu bylo vyhnout se problémům při předjíždění pomalejších vozů a nezaplést se do žádného tvrdého souboje. Naše strategie se ukázala tou nejlepší a Pirelli byly dnes klíčem k úspěchu. Neměli jsme v závěru žádné problémy a k dispozici dostatek ušetřeného paliva. Když se chtějí Ferrari rovnat naší rychlosti, spotřebovávají více paliva, to je tajemství našeho úspěchu. Musí totiž dělat více zastávek. Přestože jsme měli již po Brně velkou zátěž, vůz byl znovu výborný,“ doplnil Bartels.
Foto: DPPI / FIA GT
S novým motorem o třídu lepší
Saleen týmu Vitaphone Racing byl jednoznačně nejrychlejším vozem závodu na Doningtonu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Martin Dejdar: První slova o smrti zakladatele Ypsilonky Jana Schmida (†87)
-
Inspekce k útoku na FF UK: Policie nepochybila, ale existuje prostor pro zlepšení
-
Veronika Žilková neskrývala dojetí: Kordulko, jsi vítěz!
-
Tragickou srážku vlaků nepřežily dvě Slovenky! Dron ukázal zkázu z výšky
-
Andrea Verešová se s tím smířila: Na mole v prádle už ji neuvidíme?!