Guy Smith převzal řízení Audi No88 od Daviese a s náskokem jednoho kola před Kristensenem pokračoval směrem ke vzdálenému cíli závodu.
Audi stáje ADT Champion se vrátilo po opravě do závodu na 20. místě. Také Audi stáje UK Team Veloqx se vrátilo do závodu, když za jeho volant usedl Marco Werner.
Na celkovém třetím místě se objevil Ryo Michigami ze stáje Kondo Racing, ale po problémech klesl a na třetí pozici se propracoval Comas s vozem Pescarolo Judd. Na vedoucí Audi ztrácel 2 kola. Na 4. místě jezdil sesterský vůz stáje.
U Zytek Engineering zavládly obavy, když se za vozem objevil kouř, ale Brabham včas zajel k boxům a po opravě znovu zamířil na závodní dráhu.
Ve třídě LMP2 vedl Courage No31 následovaný vozem stáje Epsilon Sport Courage a třetí byl vůz stáje Intersport Racing.
Vozy třídy LMGTS se propracovaly již do první desítky. Na 7. až 9. místě celkově se seřadili Beretta, Rydell a Ferrari do sendviče sevřela další Corvetta s číslem 63.
Foto: Audi Sport Press
Po bouři chvíli klid
3. a 4. hodina přinesla po úvodních dramatech poměrně klidný průběh.