Tým s tímto názvem je pro pamětníky velmi známým pojmem. Účastnil se jako soukromý tým s vozy Ferrari 92 mezinárodních závodů v časovém období let 1961-1972 a 24krát v nich slavil vítězství. Team Maranello Concessionaires byl znovuvytvořen z týmu Veloqx Motorsport, jenž v loňské sezoně s těmito vozy zvítězil ve své třídě v britském mistrovství vozů GT a úspěšně se zúčastnil dvou posledních kol FIA GT v Doningtonu a Estorilu. Tým nasadí v sezoně 2003 znovu dva vozy Ferrari 360 Modena v rudém lakování. Vozy budou používat pneumatiky Dunlop.
„Stáji Veloqx Motorsport se podařilo porazit v těžké bitvě další známé značky, účastnící se britského GT mistrovství. Nyní jsme připraveni k nové výzvě. FIA GT je velmi vyrovnaný seriál a budeme pracovat pod velkým tlakem, nicméně máme všechno potřebné k tomu, abychom byli silní,“ prohlásil šéf týmu Sam Li.
Jamie Davies s Timem Mullenem budou tvořit první čistě britskou posádku. Druhý vůz F360 Modena budou pilotovat Kelvin Burt a Jiří Malchárek, jenž se bude střídat s Darrenem Turnerem. V seriálu FIA GT se tak potká Tomáš Enge a slovenský pilot Jiří Malchárek. Oba se utkají ve stejné třídě, dokonce se stejným vozem, jen každý za jiný tým.
FIA GT: Enge proti Malchárkovi
Zdá se, že se na území Evropy začíná velmi dobře prosazovat seriál FIA GT. Již v posledních letech bylo startovní pole poměrně početné a v sezoně 2003 bude rozšířeno ještě o legendární Team Maranello Concessionaires.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Halinu Pawlowskou zradilo zdraví: Jaká je prognóza na následující měsíce?
-
Jiří Langmajer čekal v Himalájích na zázrak! Myslel, že už nezvládne jít dál
-
Martin Dejdar řekl, co je zrůdné! Jde o politiku
-
Jaromír Soukup si to nechal pro sebe! Tajemství prozradil advokát Hanychové
-
Počasí: Zimu do Česka přinesla tlaková níže Caetano. Co od ní můžeme čekat?