Magny-Cours: Saleen S7 poprvé vítězí

Alzen/Bartels | foto: DPPI / FIA GT

Americký supersport Saleen S7 se dočkal ve francouzském Magny-Cours debutového vítězství.

Od začátku loňské sezony patřily vozy mezi nejrychlejší a především vůz tým Konrad Motorsport rozjížděl závod z prvního místa na startu při několika příležitostech. Bohužel technické problémy nedovolily dovést nadějné vyhlídky ke zdárnému konci.

V případě nové stáje Vitaphone Racing tomu nebylo jinak. Dvojice Alzen/Bartels startovala v letošních třech závodech vždy z první řady, ale až ve Francii závod dokončila a po bezproblémovém závodě zvítězila způsobem start – cíl.

Na druhém místě dokončila závod posádka Ferrari F 550 Maranello s číslem 1. Ale dvojice Bobbi/Gardel byla po závodě penalizována za zavinění kolize a klesla až za týmové kolegy a vítěze prvních dvou závodů Gollina s Cappellarim.

Na druhé místo tak postoupili Wendlinger/Wolff/Lechner s vozem F575 Maranello týmu JMB Racing a třetí skončila dle provizorních výsledků vedoucí posádka průběžného pořadí Gollin/Cappellari.

Dvojice stáje Konrad Motorsport rozjížděla závod z Pole position, ale taktéž je postila penalizace za ignorování vlajek traťových komisařů. Žlutý Saleen skončil na prozatímní páté pozici.

Ve třídě N-GT zvítězila již potřetí v řadě za sebou dvojice Maassen/Luhr s Porsche domácí stáje Freisinger Motorsport.

Posádka českého týmu Vonka Racing Vonka/Casadei byla poslední klasifikovanou posádkou se ztrátou 21 kol. O problémech, které postihly jejich Porsche vás budeme informovat.

Do doby prošetření odvolání stáje BMS Scuderia Italia budou výsledky neoficiální.


Výsledky závodu v Magny - Cours:
1 Michael Bartels/Uwe Alzen Saleen S7 3h00m13.044s
2 Karl Wendlinger/Toto Wolff/Robert Lechner Ferrari 575 M Maranello 3h00m51.274s
3 Luca Cappellari/Fabrizio Gollin Ferrari 550 Maranello 3h01m17.082s
4 Matteo Bobbi/Gabrielle Gardel Ferrari 550 Maranello 3h01m33.235m
5 Franz Konrad/Walter Lechner Jr/Toni Seiler Saleen S7 3h02m06.676s
6 Philipp Peter/Fabio Babini Ferrari 575 M Maranello 104 kol


Foto: DPPI/FIA GT

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy