Jedná se o posílení řízení, které by mělo Matteovi usnadnit jízdu natolik, že jeho auto by se mělo chovat na závodní trati daleko klidněji než doposud.
Společně s jeho týmovým kolegou budou mít čas celé zařízení ještě před závodem na okruhu v Magny Cours otestovat.
Okruh v Magny Cours je 4411m dlouhý. Nedávno na něm byly učiněny úpravy, díky kterým byla přepracovaná poslední šikana. Zde je nové místo pro předjíždění.
“Loni jsme zde získali pole-position a následně jsme i vyhráli závod. Doufáme, že letos tento výsledek zopakujeme. V porovnání s Valencií je tato trať méně fyzicky náročná. Navíc budeme mít nainstalovaný posilovač řízení. Tým BMS Scuderia pracoval výtečně na vývoji auta a proto můžeme jít do závodu s jasným cílem.“
Foto: GP Group
Bobbi v Magny Cours s extra silným autem
Magny Cours bude hostit třetí závod seriálu FIA GT Championship, ve kterém se Bobbi představí s extra silným vozem.