Na první start ve FIA GT si tým Vitaphone Racing Team počínal přes brzké odstoupení velmi dobře. „V průběhu víkendu jsme byli od prvních volných tréninků po kvalifikaci docela konkurenceschopní,“ vzpomíná Michael Bartels. „Měli jsme však obavy ze závodu, neboť jsme si mysleli, že Monza je pro náš vůz asi nejméně příznivým okruhem. Ve srovnání s Ferrari jsme ztráceli v maximální rychlosti.“
V kvalifikaci ztráceli na Ferrari stáje BMS Scuderia Italia kolem 5 desetin vteřiny, ale v úvodu závodu to vypadalo podstatně lépe. Bartels však přiznává, že počítali proti Ferrari s jednou zastávkou navíc.
„Bohužel to skončilo v 11. kole, kdy jel Uwe v Lesmo více ze široka přes obrubníky, než bylo potřeba a poškodil chladící systém pod podlahou vozu,“ vysvětluje brzké odstoupení a Achillovu patu vozu Saleen S7-R Michael Bartels.
Na další závod do Valencie se celý tým velmi těší, neboť španělská dráha by měla jejich Saleenu více vyhovovat, a také připravili nějaká zlepšení. Cílem je dle Bartelse zisk titulu.
Není nad velké plány po 10 dokončených kolech prvního závodu...
Foto: DPPI/FIA GT
Bartels o prvním závodě a následné přípravě
Naděje posádky Alzen/Bartels skončily v Monze po 11 kolech zničením vozu, přesto je Michael optimisticky naladěný.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Lando Norris poprvé vyhrává závod F1: V Miami se mu podařilo zdolat Verstappena
-
Simona Krainová už chce žít jen v cizině? Nový dům v exotické destinaci!
-
Vážná nehoda na Nymbursku: Auto vjelo na chodník a srazilo několik chodců
-
Zemřel Bernard Hill (†79), hvězda filmového Pána prstenů
-
Tragická sobotní nehoda na D1 má dohru: Policie obvinila řidiče kamionu!