Matteo Bobbi a Gabriele Gardel odstartovali do prvního podniku sezony v Monze z druhé pozice. V průběhu závodu však týmové kolegy Gollina s Cappellarim předjeli, avšak o vítězství přišli díky dvojité zastávce v boxech.
Gardel totiž přijel ke svým mechanikům v okamžiku, kdy tito nebyli připraveni a musel po průjezdu boxy zamířit pro palivo a nové pneumatiky znovu o kolo později. Za volantem ho vystřídal obhájce titulu Matteo Bobbi, kterému se však již přes veškerou snahu na vedoucí pozici vrátit nepodařilo.
„Když jsem se vrátil do vozu, udělal jsem co bylo v mých silách, ale obrátit jsem to již znovu nedokázal. Navíc jsem vyjel mimo dráhu kvůli oleji v zatáčce Lesmo, naštěstí se nic vozu nestalo,“ řekl po závodě Bobbi.
Po incidentu v Lesmo se rozhodl pro jízdu na jistotu a zisk druhé pozice, neboť sezona je dle něj v úplném začátku a nikdo neví, co vše se může stát a jak moc mohou být nedělní body důležité.
„Tento víkend potvrdil, že náš vůz má velký potenciál a naši soupeři nyní vědí, že Ferrari F550 Maranello stáje BMS Scuderia Italia je schopno je znovu porazit. Nové pneumatiky Michelin pracovaly velmi dobře a umožnily nám být v průběhu celého víkendu na předních příčkách.“
Foto: DPPI / FIA GT
Problémy s rádiem rozhodly závod
Potíže se spojením mezi boxy a vozem rozhodly týmový duel u BMS Scuderia Italia.