Poté, co Stephane Ratel před několika dny oznámil, že se v mistrovství budou letos objevovat i vozy dalších tří značek a tím splní již na startu letošní sezony (v Nogaru 8. dubna) minimální počet startujích aut, se již Stephane dívá do budoucnosti.
Letos se pojede MS GT1 vozů podle pravidel pro vozy GT3. To by ale nemělo dlouho vydržet. V následujících třech letech plánuje Stephane Ratel mít na startu auta krok po kroku rychlejší a agresivnější. "Evoluce aut bude pokračovat velmi rychle," řekl Francouz pro Autosport. "V příštím roce budeme mít brzdové disky z uhlíkových vláken, uvidíme také větší přítlačná křídla." Podle šéfa SRO by do tří let z aut měla být "monstra, která bude každý chtít vidět."
V roce 2013 by se vozy v MS GT1 měly označovat jako GT3+ a v roce 2014 bychom měli vidět vozy s posílenými motory pod názvem GT3++. "V roce 2015 pak budeme možná mít pravé vozy GT1. V MS by měly vozy vypadat trochu jinak a to se stane."