Clivio Piccione a Stef Dusseldorp pro francouzský tým třetí místo, před nimi bylo DKR Lamborghini s číslem 47, a kolegové Andrea Piccini a Christian Hohenadel dovezli druhý Hexis DBR9 na místě pátém.
Hned na startu jsme viděli zajímavý moment, když se Enrique Bernoldi se Sumo Power Nissanem dostal do sevření dvou vozů, těmi byly zprava JRM Nissan s Lucasem Luhrem za volantem a zleva All-Inkl Lamborghini s číslem 37 posádky Dominik Schwager a Nicky Pastorelli.
Luhr byl předkem vozu Bernoldiho roztočen a trefil při tom i Aston Martin týmu Young Driver. Dalšími oběťmi incidentu byli oba vozy All-Inkl Lamborghini, Jonathan Kennard s DKR Lamborghini, Luhr a David Brabham se Sumo Nissanem.
Na druhém místě se tak po skrumáži v úvodních okamžicích závodu objevilo DKR Lamborghini posádky Manuel Lauck a Christopher Haase. Zdálo se, že právě oni by mohli být největšími konkurenty Corvette v boji o vítězství. Jenže předjížděli ve fázi safety-caru, který na trať vyjel v důsledku odklízení trosek vozu Müller (Aston Martin), a tak si museli odpykat penalizaci průjezd boxovou uličkou.
Mechanikům vítězného vozu při výměně kol v boxech sice upadla matka, ale svoji chybu dokázali napravit. Po výjezdu z boxů se ale mladé posádce podařilo během dvou kol propracovat ze 4. místa na 2.
V té době ve vedení Dumbreck s Nissanem JRM. Jenže i on musel do boxů, aby si odpykal penalizaci průjezd boxovou uličkou za chybu, které se dopustil jeho kolega, Richard Westbrook. I ten předjížděl v rámci safety-caru.
Výsledky naleznete zde.