Díky nulovému zisku z předposledního závodu sezony FIA GT1 v Pekingu se sen o titulu rozplynul. Saský tým, který do šampionátu nasazuje vozy Lamborghini Murcielago LP670 RS-V, po tomto víkendu přišel o možnost získat titul jak v týmech tak mezi jezdci. "V závěrečném závodu v San Luis nám už půjde jen o to, abychom dosáhli na umístění mezi nejlepšími třemi v obou šampionátech," říká šéf týmu Rene Münnich.
Mezi jezdci spadla dvojice Marc Basseng a Markus Winkelhock na místo třetí, na čelo však už ztrácí 30 bodů. Mezi týmy je Münnich až čtvrtý se ztrátou 62 bodů. Vůz 38, který mohl o titul bojovat, si v Číně připsal pouze 12. místo (kvalifikační závod) a odstoupení (závod). Kolegové, Nicky Pastorelli a Dominik Schwager, s číslem 38 byli 9. (kvalifikační závod) a v závodu také odstoupili.
Naopak ve druhém závodu v Číně se poprvé bodů dočkala druhá stáj týmu Münnich (Lamborghini-Team DKR). Švýcar Benjamin Leuenberger a Němec Manuel Lauck (startovní číslo 47) obsadili v hlavním závodu místo 9., a tak se mohli těšit ze zisku prvních dvou bodů. Týmoví kolegové, Němec Christopher Brück a Brit Jonathan Kennard, zůstali v hlavním závodu po hodinách stát v kačírku vedle tratě.
Pro mnichovskou stáj přitom víkend začal pátečními tréninky dobře. Také kvalifikační výsledek posádky Basseng/Winkelhock (4. místo) byl slibný. Duo se v kvalifikačním závodu dostalo již na druhou pozici, pak ale obdrželo penalizaci průjezdu boxy za incident během zastávky v boxech. Důvod penalizace? Jednomu mechanikovi upadla elektrická pistole na přišroubování kol. Když jí ze země sbíral, tak už auto opouštělo boxové stání, nicméně mechanik byl ještě v pracovní zóně. Penalizace vyústila v propad na dvanácté místo.
V závodu to pak bylo ještě horší. Ten byl napřed kvůli dešti odstartován za safety-carem, 2 kola po restartu měl vůz s číslem 38 pilotovaný Marcem Bassengem kolizi s jedním ze soupeřů a skončil mimo trať, to byl konec. "Naše vozy měly na trati v Pekingu se soupeři několik kolizí. To je k naštvání," říká týmový šéf Münnich.