Luhr stíhal svého kolegu z JRM, Petera Dumbrecka, během první poloviny závodu. Luhr zůstal na trati o kolo déle a také mechanikům týmu se zastávka u druhého vozu povedla o něco lépe, což vyústilo ve výměnu pozic obou GT-R.
Kolega Dumbrecka, Richard Westbrook, se pokusil na konci kola, kdy Krumm vyjížděl z boxů, na konci cílové rovinky zaútočit na svého týmového kolegu, ale Němec zůstal na vnitřní straně zatáčky a jeho atak odvrátil. Krumm poté dokázal Westbrookovi pomalu poodjíždět. Rychlost Richarda začala v poslední třetině závodu výrazně padat.
"Byl to neuvěřitelný obrat, chlapci v boxech odvedli skvělou práci. Já jsem poté měl problém s tím, abych dostal pneumatiky do optimální teploty. Richard toho využil, dojel mě a málem i předjel. Až do doby, než mu odešly pneumatiky, tak to byl velmi těžký závod," řekl po závodě vítěz Krumm.
Zpomalení Westbrooka v závěrečné fázi závodu využil Tomáš Enge na voze Aston Martin. Tomáš dokázal krásným předjížděcím manévrem v šikaně, která následuje po rovince Mistral, předjet Nissan GT-R v posledním kole a získal tak druhou pozici.
Odepsaných gum na voze Nissan dokázal využít i druhý Aston Martin týmu Young Driver AMR v rukou Stefana Mückeho, který předjel svého konkurenta v předposlední zatáčce závodu a zajistil, že na stupních vítězů stály oba vozy týmu Young Driver AMR.
Páté místo získala po skvělé druhé polovině závodu dvojice týmu Marc VDS na Fordu, Maxime Martin a Frederic Makowiecki.
Výsledky naleznete zde.