Hohenadal převzal vedení v závodu v 10. kole od dalšího pilota na Aston Martinu, Stefana Mückeho. Své vedení před jezdcem týmu Young Driver AMR navýšil až na 3,3s. Když pak Picciny vyjel po zastávce v boxech na trať, byl jeho náskok už 6s a do konce závodu se již nedostal pod tlak.
Pro posádku Aston Martinu to byl vynikající obrat, když do kvalifikačního závodu startovala až z konce pole, protože Piccini měl nehodu v první části tří fázové kvalifikace. V prvním závodu dojeli pátí, když na tomto výsledku měla opět velký podíl extra rychlá zastávka v boxech, kterou má jejich týmu nacvičenou asi nejlépe ze všech. V nedělním závodu pak profitovali z kolize, která se stala v první zatáčce.
Druhé místo si připsala posádka týmu All-Inkl Lamborghini, Dominik Schwager a Nicky Pastorelli, v nejelepším Lamborghini. Schwarger se dostal před Mückeho chvilku poté, co Němec přišel o vedoucí pozici.
Na čtvrtém a pátém místě dojely Nissany týmu Sumo Power posádek Warren Hughes/Enrique Bernoldi a David Brabham/Jamie Campbell-Walter. Mike Hezemans a Nicky Catsburg získali pro svůj tým (Selleslagh Team China) šesté místo a opět byli rychlejší ze dvou Corvette ve startovním poli.
Jezdec startující z pole position, Maxime Martin, kolidoval v první zatáčce s dalším mužem z čela, Stefane Dusseldorpem. Podle slov jezdce týmu Marc VDS (Martina) byl natlačen do Astonu týmu Hexis Stefanem Mückem.
Výsledky naleznete zde.