Otazník visí i nad Maserati, které zásluhou Vitaphonu vyhrálo mistrovský titul. Představenstvo italské značky totiž ještě nerozhodlo, zda bude šampionát i nadále podporovat. Šéf týmu, Michael Bartels, je zcela odhodlaný pokračovat se stávajícím týmem v mistrovství. Má za to, že tým má skvělou strukturu a podává výborné výkony, což potvrzuje zisk titulu. „Můj cíl je jasný. Chci s mým oblíbeným MC12 jezdit i nadále,“ prohlásil Bartels.
Moc růžová situace není ani u druhého týmu, který v sezoně 2010 nasazoval MC12. Hegersport-Maserati má navíc finanční problémy. Šéf týmu, Altfried Heger, vidí šance na to, že se jeho tým postaví na start i v sezoně 2011, asi 30 %. K přežití by tým potřeboval zajistit nějaké sponzory, jenže ti jsou v Německu nedostatkovým zbožím a navíc zde není série brána jako úplně nejvyšší level motorsportu.
Naproti tomu to vypadá docela pozitivně u Marc-VDS. Během sezony se objevovaly zvěsti, že tým bude muset být prodán. I Nissan bude dále zastupován týmem Sumo Power. Financování by mělo být zajištěno. Jak však vypadá budoucnost švýcarského týmu s Karlem Wendlingerem nasazujícího Nissany, je nejasné. Šéf týmu, Othmar Welti, pracuje na zajištění finančního plánu pro příští rok. První sezona nebyla zrovna dvakrát povedená, a tak tým požaduje další vývoj GT-R.