Gavin však ví, že jeho stíhací jízda po startu z devatenácté pozice udělala dojem. „Na začátku závodu tam byl dobrý souboj. V prvním kole se mi podařilo získat šest pozic, a tak jsem ho zakončil na 13. pozici. Mohlo to být ještě více, ale já se snažil jet za Olivierem Panisem, který jel s jedním z Fordů. Když jsme dojeli do první zatáčky, tak tam byla nějaká kolize,“ říká Gavin.
„On se rozhodl jet zprava, já se rozhodl to objet zleva, ale dvě auta se tam roztočila. Jemu se to podařilo objet lépe, a tak vydělal více pozic než já. Já pak musel vynaložit dost úsilí na to, abych předjel několik dalších aut včetně Nissanu, jednoho Astonu Hexisu a Maserati. Byl jsem rád, že se mi podařilo vydělat několik dalších pozic. Pak jsem se dostal za jednoho z Nissanů týmu Sumo. Byl možná trošku rychlejší, ale předával jsem ze čtvrté pozice,“ uzavřel Gavin.
Této výhody však nedokázal využít Kuismanen. Už jeho odjezd od mechaniků byl velmi vlažný. Pak ještě následoval incident mezi ním a Markusem Palttalou z týmu Marc VDS s Fordem GT.