„Před startem sezony obdržel Nissan GT-R na základě předsezónních testů docela velký balast navíc. To se projevilo pří závodu v Abu Dhabi, na který nám navíc nezbylo moc času na přípravu. V Silverstone jsme se v kvalifikaci potýkali se špatným nastavením auta, takže jsme pro závod zvolili zcela jiné. To se osvědčilo, jenže jsme byli moc vzadu,“ popsal obtíže z prvních dvou závodu Wendlinger.
Rozdíl mezi oběma týmy používajícími Nissany GT-R je obrovský
Posádka druhého vozu ve složení Ara/Nilsson získala na Silverstone alespoň první dva body pro švýcarský tým, když byli v cíli na 9. místě. Jenže jejich ztráta na tým Sumo Power (také Nissan), který se radoval z vítězství a v Brně z dalšího pódia, byla velká.
„Start do sezony nebyl moc dobrý, šampionát GT1 je extrémně vyrovnaný. Tým ale pracuje velmi tvrdě na zlepšení situace. V Brně byla naše rychlost mnohem lepší,“ říká Othmar Welti, manažer týmu. Z Brna si tým odvez třetí bod zásluhou posádky Wendlinger/Moser, kteří dojeli v hlavním závodu 10.