Zatímco favorizované stáje připravují novinku od Ferrari - model F575 Maranello, německý tým modifikuje loni používané F550 Maranello. Inovovaná je především přední část vozu. Tlumiče spolu s maskou a 12,5 palci širokými ráfky ATS by měly přispět k lepší ovladatelnosti.
„Tyto změny by měly vyřešit naše problémy s neustálou nedotáčivostí, se kterou se potýkal tým celou minulou sezonu,“ řekl šéf stáje Florian Hebel a dodal, že stáj připraví pro letošní rok loňský vůz a jeden vůz nový. Oba budou údajně vybaveny posledními technickými novinkami.
Do týmu přestoupil zkušený inženýr Steve Ridgers, jenž působil v týmech TMC a Veloqx. „Nyní s podporou nového inženýra by měl být vůz velmi konkurenceschopný a pomýšlíme na stupně vítězů,“ netají ambice šéf stáje.
Jezdecká sestava není dosud ujasněna. Jediným jistým pilotem je Wolfgang Kaufmann, kterého by mohl v několika závodech doplnit Vittorio Zoboli. Nic ale ještě není podepsáno. „V několika závodech bychom měli nasadit oba vozy, ale zatím nemáme pro druhý posádku. Na dráhu bychom s ním měli vyjet ale ještě v únoru,“ plánuje Florian Hebel.
Foto: Auto News Network
Wieth Racing prožívá rušnou zimu
Stáj nasazující vozy Ferrari pracuje na loňském voze, ale připravuje i vůz nový.